۰ نفر

خون بهای پدر بهانه قتل مادر

۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۲۸
کد خبر: 414747
خون بهای پدر بهانه قتل مادر

زن جوان روستایی به‌خاطر اختلافات خانوادگی مادر پیرش را به قتل رساند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، رئیس پلیس آگاهی بیجار روز دوشنبه در تشریح این خبر گفت: ساعت ۱۰ صبح دیروز مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ فوت مشکوک یک پیرزن ۸۱ ساله را در حسن آباد بیجار به پلیس گزارش کرد و مأموران با حضور در محل و مشاهده برخی آثار ضرب و جرح روی بدن این زن با احتمال وقوع قتل تحقیقات خود را در خصوص علت مرگ آغاز کردند.

سروان محسن گل زردی اضافه کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دختر خانواده از سال‌های قبل با مادرش دچار اختلاف و مشکل بوده است به‌همین خاطر وی فراخوانده شد که در ابتدا سعی داشت با داستان سرایی تحقیقات پلیس را منحرف کند. اما در ادامه به قتل مادرش اعتراف کرد و گفت: سال‌ها پیش پدرم را در حادثه‌ای از دست دادم و به‌دنبال آن خون بهایی (دیه) به خانواده ما تعلق گرفت که مادرم بدون اطلاع من همه پول را به‌حساب برادرم که در تهران ساکن است، واریز کرد.

بارها از مادرم خواستم مبلغی از این پول دیه را برای گذراندن زندگی و آینده‌ام به من بدهد اما او از این کار امتناع می‌کرد که امروز درگیری ما به‌همین دلیل بالا گرفت و سرش را به‌ دیوار کوبیدم و وقتی مطمئن شدم جان باخته است او را از بالای پله‌ها پرت کردم. سپس صحنه را از خون‌های ریخته شده پاک و لباس‌های مادر را تعویض کرده و پس‌ از آن به اورژانس اطلاع دادم و وانمود کردم از پله سقوط کرده است.

سروان گل زردی تأکید کرد: پس‌ از تحقیقات تکمیلی قاتل بودن این فرد برای پلیس به اثبات رسید و دختر جوان با حکم مقام قضایی تحویل زندان سنندج شد و پرونده برای صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری فرستاده شد.