۰ نفر

دستگیری ۶سرشاخه یک شرکت هرمی

۲۶ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۱۱
کد خبر: 410192
دستگیری ۶سرشاخه یک شرکت هرمی

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، باند کلاهبرداری شرکت هرمی در "کمالشهر" کرج شناسایی و شش نفر در این رابطه دستگیر شدند.

 

به گزارش اقتصادآنلاین، سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی، مبنی بر فعالیت افرادی در قالب یک شرکت هرمی در منطقه کمالشهر کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل وکلاهبرداری پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل فعالیت شرکت هرمی شدند و پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه، شش نفر از اعضای باند کلاهبرداری شرکت هرمی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که اکثر متهمان دستگیر شده افراد غیر بومی هستند خاطرنشان کرد: کلاهبرداران با سوءاستفاده از مشکلات اقتصادی جوانان شهرستان های دورافتاده در ابتدا با جلب اعتماد، آن ها از راه های مختلف و به بهانه کار در شرکت های پردرآمد، به تهران دعوت کرده و پس از این که مبالغ هنگفتی با عناوین خاص از جمله حق ورود به شرکت وهزینه اسکان و .. دریافت می کردند،آن فرد را مجبور به ادامه همکاری در شرکت هرمی و عضو گیری می کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان خطاب به شهروندان گفت: در صورت مواجهه با موارد مشکوک که با سرمایه کم پیشنهاد درآمدهای هنگفت می دهند، موضوع را از طریق مراجع قضائی و انتظامی پیگیری کرده تا در دام این افراد شیاد گرفتار نشوید.