۰ نفر

قتل رفیق به خاطر یک زن

۲۵ دی ۱۳۹۸، ۴:۰۷
کد خبر: 409770
قتل رفیق به خاطر یک زن

مرد جوانی که به‌خاطر زن مورد علاقه‌اش دوست قدیمی خود را به‌قتل رسانده است در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، این جنایت در سال 93 طی یک درگیری خونین در یکی از محله‌های کرج اتفاق افتاد ومأموران پلیس پس ازحضور در محل جنایت با جسد مرد 41 ساله‌ای به‌‌نام ناصر روبه‌رو شدند که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود.

ضارب هم که مرد 42 ساله‌ای به‌نام حمید بود به‌دنبال تحقیقات جنایی پلیس دستگیر شد و در همان مرحله مقدماتی بازجویی به قتلی که مرتکب شده بود اعتراف کرد.

این متهم در بازجویی گفت: وقتی فهمیدم دوستم با زن مورد علاقه‌ام رابطه دارد با او درگیر شدم وبدون اینکه از قبل انگیزه‌ای برای قتل داشته باشم او را به قتل رساندم.

این متهم صبح دیروز در شعبه یک دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی قیومی با حضور قاضی فیروزه‌ای رنجبر تحت محاکه قرار گرفت.

در ابتدای جلسه دادگاه نماینده دادستان متن کیفرخواست را خواند و سپس بازماندگان مقتول در مراسم صلح وسازشی که در جلسه دادگاه برگزارشد به شرط دریافت 400میلیون تومان دیه ازحق قصاص خود گذشت کردند.

متهم با ابراز پشیمانی از جرمی که مرتکب شده است، گفت: من پنج سال است که در زندان هستم و در این مدت تمام لحظاتم را با کابوس مرگ گذرانده‌ام، من قبول دارم که اشتباه بزرگی را مرتکب شده‌ام ولی حالا بشدت پشیمانم واز اینکه اولیای دم از حق قصاص خود گذشت کردند تا پایان عمرم مدیون آنها خواهم بود.

قضات دادگاه آنگاه با توجه به رضایت اولیای دم، متهم را از نظر جنبه عمومی و اعمال ماده 612 قانون مجازات اسلامی محاکمه کرده و پس از شور متهم را به هشت سال حبس محکوم کردند.