۰ نفر

ربودن 4 زن توسط مسافرکش قلابی

۲۲ دی ۱۳۹۸، ۸:۳۰
کد خبر: 408918
ربودن 4 زن توسط مسافرکش قلابی

مرد جوانی که چهار زن را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده ‌بود، توسط مأموران بازداشت شد و به‌ زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، این مرد زمانی شناسایی شد که زن جوانی به مأموران پلیس خبر داد که مردی او را ربوده‌ بود.

این زن جوان به مأموران گفت: من از مقابل متروی ترمینال جنوب سوار ماشین شدم. فکر کردم راننده پژو پرشیا مسافرکش است، به‌همین‌خاطر سوار شدم، اما چنددقیقه‌ای که گذشت، او مسیر را تغییر داد. درهای داخل ماشین قفل شد و من نمی‌توانستم فرار کنم. راننده از مسیر اصلی خارج شده‌ بود. او در گوشه‌ای خلوت نگه‌ داشت و به‌ سمت من حمله کرد تا مرا مورد آزار قرار دهد. وضعیت خیلی بدی بود. من نمی‌توانستم فرار کنم. زور آن مرد بیشتر از من بود. تنها کاری که توانستم بکنم این بود که خودم را از پنجره نیمه‌باز بیرون کشیدم و نجات دادم.

این زن در ادامه گفت: لباس‌هایم پاره ‌شده ‌بود. مردم به من کمک کردند و مرا به کلانتری رساندند.

با شکایت این زن جوان، تحقیقات گسترده‌ای در این خصوص آغاز شد. مأموران عکس چند مظنون را به شاکی نشان دادند و این زن یک نفر را از میان آنها شناسایی کرد. با توجه به سابقه‌داربودن متهم، او خیلی زود شناسایی و بازداشت شد. متهم در بازجویی‌ها اتهام آدم‌ربایی را قبول کرد و گفت: من به‌خاطر کینه‌ای که از زنان داشتم دست به این کار می‌زدم. بعد از اعتراف این مرد، سه زن دیگر نیز او را شناسایی کردند و گفتند که از طرف متهم مورد تعرض قرار گرفته‌اند. زن دیگری که قربانی این مرد شده بود، گفت: من هم مقابل ترمینال سوار ماشین شدم.

 فکر کردم مسافربر شخصی است، به‌همین‌دلیل هم سوار ماشین شدم. اما او من را به جاده حسن‌آباد برد و مورد آزار و اذیت قرار داد. من نتوانستم در برابرش مقاومت کنم و هرچه التماس و خواهش کردم با من کاری نداشته ‌باشد، اما توجهی نمی‌کرد. او اصلا مثل آدم‌های عادی نبود. من خیلی ترسیده‌ بودم. این مرد در آخر از من خواست او را ببخشم و گفت کارهایی که می‌کند دست خودش نیست، بعد من را رها کرد و رفت.

با توجه به مطرح‌شدن موضوع تجاوز در پرونده، شعبه 9 دادگاه کیفری استان تهران مسئول رسیدگی به آن شد. متهم در بازجویی‌ها درباره آنچه رخ داده‌ بود، گفت: من به‌خاطر مشکلات شدید روانی‌ای که داشتم، حالم بد می‌شد. من از کاری که می‌کردم خیلی ناراحت بودم، به‌همین‌خاطر هم از قربانیان عذرخواهی می‌کردم. من خودم هم خیلی ناراحت می‌شدم. دلم می‌خواست حالم خوب شود و دیگر این کار را نکنم.

متهم همچنین اتهام تجاوز به عنف را قبول نکرد و گفت زنان را فقط آزار ‌داده ‌است.

با توجه به این ادعا، شاکیان پرونده به پزشکی‌قانونی معرفی شدند، هرچند تجاوز به عنف مورد تأیید قرار نگرفت، اما پزشکی‌قانونی اعلام کرد شاکیان مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند.

به‌این‌ترتیب پرونده برای رسیدگی درخصوص آدم‌ربایی و آزار و اذیت در شعبه 9 در نوبت رسیدگی قرار گرفت.