۰ نفر

جنایت در صحنه خودکشی قاتل چاقوکش

۱۷ دی ۱۳۹۸، ۴:۴۹
کد خبر: 407715
جنایت در صحنه خودکشی قاتل چاقوکش

مرد جوان که در اوج مستی دست به خودکشی زده بود، پسری را که قصد داشت وی را آرام کند با چاقو کشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، این قاتل با جلب رضایت اولیای دم از جنبه عمومی جرم محاکمه شد و در دادگاه ابراز پشیمانی کرد.

شامگاه دوم اردیبهشت ماه سال 96 به ماموران کلانتری بی سیم خبر رسید درگیری بعد از جشن عروسی به خون کشیده شده است و یکی از مهمانان به نام امیر با ضربه چاقو به سینه اش به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

ماموران راهی بیمارستان شدند و در تحقیقات دریافتند ضارب یک مرد 35ساله به نام سعید است که بلافاصله از محل گریخته است. با گذشت 11روز از این ماجرا سعید ردیابی و بازداشت شد . در این بین از بیمارستان خبر رسید امیر به خاطر شدت خون ریزی و عفونت ناشی از چاقو خوردگی جان سپرده است.

با مرگ امیر پرونده وارد مرحله تازه ای شد و در تحقیقات پلیسی روشن شد سعید یک مجرم سابقه دار است .

وی در بازجویی ها قتل را گردن گرفت و به بازسازی صحنه جرم پرداخت.

سعید قرار بود محاکمه شود که قبل از برگزاری جلسه دادگاه توانست رضایت اولیای دم را جلب کند.

وی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

سعید گفت: آن شب به عروسی یکی از اقوام دعوت شده بودم. بعد از پایان جشن عروسی به پیشنهاد یکی از دوستانم مشروب خوردم و مست شدم.حال طبیعی نداشتم و با یکی از دوستانم حرف می زدم که بحث میان ما بالا گرفت و من در اوج خشم شروع به خودزنی کردم. همان موقع مقتول جلو آمد تا مرا آرام کند. او می خواست هر طور شده چاقو را از دستم بگیرد که چاقو به سینه امیر خورد. وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود ادامه داد: . من اصلا او را نمی شناختم و خصومتی با او نداشتم.من از مرگ امیر پشیمانم و می دانم اشتباه بزرگی مرتکب شده ام. من واقعا حال طبیعی نداشتم که دست به چنین کاری زدم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا برای وی حکم صادر کنند. سعید طبق ماده 612 قانون مجازات اسلامی به 3 تا 10 سال زندان محکوم خواهد شد.