۰ نفر

کشف یک کیلو کوکائین از قاچاقچی کهنه‌کار شمال تهران

۷ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۱۷
کد خبر: 405315
کشف یک کیلو کوکائین از قاچاقچی کهنه‌کار شمال تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از دستگیری یک نفر از قاچاقچیان کهنه کار محله‌های شمال تهران خبر داد و اعلام کرد از این فرد یک کیلو کوکائین و مقادیری پودر مشکوک به کوکائین، کشف شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ محمد بخشنده در تشریح جزئیات خبر اعلام کرد بنا بر اعلام شکایت و انتقاد تعدادی از شهروندان محترم تهرانی در یکی از محلات شمال غرب تهران و در حوالی شهرک قدس مبنی بر فعالیت پنهانی فردی در زمینه خریدوفروش مواد مخدر، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و مراتب بررسی و تحقیق پیرامون جزئیات آن به پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب ادامه داد: با پیگیری و تحقیقات میدانی پلیس در محل صحت و چگونگی عملکرد متهم با هویت «فرزین» مشخص شد نامبرده با سفر به استان آذربایجان غربی و مشخصاً شهرستان ارومیه ارومیه مقادیری مواد مخدر را که قبلاً از طریق مرز ترکیه وارد کشور شده بود دریافت و با خودرو سواری ۴۰۵ خود آنها را به منزلش در تهران رسانده و پنهان نموده.

این مقام انتظامی افزود: سرانجام پس انجام تمامی جوانب و مقدمات کار اکیپی از مأمورین پلیس با رعایت جوانب قانونی و حقوق شهروندی به محل سکونت متهم مراجعه و ضمن دق الباب و حضور فرد مالک در جلوی درب منزل نسبت به بازداشت و تفهیم اتهام وی اقدام و سریعاً با ورود به منزل مربوطه مقادیری از انواع مواد مخدر از جمله یک کیلوگرم کوکائین و ۲۲۶ گرم پودر مشکوک به کوکائین کشف که مورد دوم جهت بررسی بیشتر در اختیار آزمایشگاه پلیس قرار داده شد.

بخشنده در پایان اعلام کرد در این عملیات موفق که با دستگیری قاچاقچی و کشف یک کیلو کوکائین که از کمیاب‌ترین و گران‌ترین مواد مخدر جهان محسوب می‌شود همراه بود، متهم به جرم انتسابی اعتراف و جهت پیگرد قضائی به مراجع قانونی معرفی شد.