۰ نفر

انتقام وحشتناک 2 دختر

۳ دی ۱۳۹۸، ۴:۲۵
کد خبر: 404243
انتقام وحشتناک 2 دختر

انتقام گیری 2دختر جوان با انتشار عکس های شخصی همدیگر در شبکه های تلگرامی کار دستشان داد و آنها را روانه زندان کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، دختر جوانی با مراجعه به پلیس فتا از ماجرای انتشار عکس های مستهجن از خودش در شبکه های مجازی خبر داد.

این دختر که آرزو 22 ساله است به ماموران گفت: روز گذشته یکی از دوستانم چند عکس برایم ارسال کرد و ادعا کرد که آنها را در یکی از شبکه های تلگرامی دیده است و که با دیدن این عکس ها شوکه شدم چون هیچ وقت چنین عکس هایی از خودم نگرفته بودم و نمی دانم چه کسی با درست کردن این عکس ها قصد به هم ریختن آرامش زندگی خانوادگی ام را داشته است.

بدین ترتیب تیمی ازماموران پلیس فتا دست به کار شده و با اقدامات فنی و پلیسی به دختر جوانی که مریم نام دارد، رسیدند.

مریم 22 ساله پس از دستگیری وقتی در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت راهی جز اعتراف پیش روی خود ندید و گفت: من و آرزو دوستان دوران کودکی هستیم و خانواده هایمان نیز با هم رفت و آمد خانوادگی دارند و با هم صمیمی هستیم.

وی افزود: 6 ماه قبل پسر جوانی به خواستگاری ام آمد و شرایط خوبی داشت و قرار بود با هم ازدواج کنیم، اما ناگهان پسر جوان از ازدواج با من پشیمان شد که فهمیدم عکس هایی که در یک جشن تولد زنانه گرفته بودم را یک نفر در شبکه های اجتماعی پخش کرده و خواستگارم با دیدن این عکس هایم از ازدواج با من صرف نظر کرده بود.

هیچ وقت نفهمیدم عکس ها را چه کسی پخش کرده تا اینکه هفته گذشته عکس هایم که در شبکه های تلگرامی پخش شده بود را در گوشی بهترین دوستم –آرزو- دیدم و از همان روز به فکر انتقام گیری افتادم.

مریم ادامه داد: ابتدا چند عکس از آرزو که در گوشی ام داشتم را انتخاب کردم و با فتوشاپ عکس های مستهجنی از او طراحی کردم و سپس آنها را در شبکه های مجازی پخش کردم.

آرزو نیز پس از اعترافات دوستش گفت: به خاطر علاقه ای که به خواستگار مریم داشتم از روی حسادت تصمیم گرفتم مانع ازدواج آنها بشوم به همین خاطر اقدام به انتشار عکس های دوستم کردم و در اجرای نقشه ام موفق بودم اما هیچ وقت فکر نمی کردم دستم رو شود.

بنا به این گزارش، مریم با دستور قاضی پرونده روانه زندان شد و آرزو نیز با توجه به شکایت مریم به دستور بازپرس پرونده بازداشت شد.