۰ نفر

شرور فراری خیابان پیروزی دستگیر شد

۳۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۷:۲۷
کد خبر: 403571
شرور فراری خیابان پیروزی دستگیر شد

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار خبر داد و گفت: این فرد شرور پس از انجام اقدامات مجرمانه اش، از محل متواری شده بود روز گذشته پس از دو ماه با تلاش‌های شبانه روزی ماموران پلیس شناسایی دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار خبر داد و گفت: این فرد شرور پس از انجام اقدامات مجرمانه اش، از محل متواری شده بود روز گذشته پس از دو ماه با تلاش‌های شبانه روزی ماموران پلیس شناسایی دستگیر شد.

 سرهنگ "سعید راستی"، اظهار داشت: چندی پیش گزارش‌هایی در خصوص اقدامات مجرمانه از قبیل عربده کشی، درگیری، نزاع یکی از ارذل و اوباش سابقه دار منطقه پیروزی تهران از سوی شهروندان دریافت کردیم.

او افزود: این فرد شرور با فعالیت‌های مجرمانه خود درمنطقه پیروزی تهران، موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم ساخته بود که در آخرین اقدام خود در اواخر مهرماه سال جاری با عربده کشی و نزاع با تعدادی از اوباش محل، برای اهالی محل ایجاد نا امنی کرده بود.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه پس از این ماجرا متهم قبل از حضور ماموران، از محل وقوع جرم متواری شده، افزود: تلاش برای شناسایی مخفیگاه متهم ادامه داشت تا اینکه روز گذشته پس از گذشت حدود دو ماه، با رصد و پایش اطلاعاتی، مخفیگاه متهم در حوالی بلوار ابوذر شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد.

"راستی" خاطر نشان کرد: متهم در همان بازجوئی‌های اولیه به جرائم و بزه انتسابی اعتراف کرده لذا برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان با اشار به اینکه در سوابق این فرد شرور، جرائمی همچون؛ شرارت، درگیری و نزاع دسته جمعی، اخلال در نظم عمومی، تخریب اموال خصوصی، قمه کشی و... دیده می‌شود، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تحرک و اقدام شرورانه از سوی اراذل و اوباش و مخلان نظم امنیت، گزارش‌های خود را سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس درمیان بگذارند.