۰ نفر

خفه کردن زن جوان پس از دعوای چند ماهه!

۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۲۰:۵۸
کد خبر: 402952
خفه کردن زن جوان پس از دعوای چند ماهه!

رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی از دستگیری مردی جوان خبر داد که با یک پیراهن همسرش را خفه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ساعت 15 روز دوشنبه (بیست و ششم آذر ماه امسال) مردی ضمن تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110، خبر قتل زن 36 ساله‌ای را به پلیس اعلام کرد که به سرعت تیمی از مأموران تجسس کلانتری 103 گاندی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

مأموران با ورود به ساختمان و ورود به اتاق‌خواب با جسد زن جوان که با یک پیراهن به قتل رسیده بود، مواجه شدند.

مأموران در گام نخست تحقیقات سراغ، پدر شوهر مقتول رفتند که وی به مأموران گفت: 12 سال قبل پسرم با مقتول ازدواج کرد و دو فرزند کلاس دوم و نهم دارند و از پنج ماه قبل بین پسرم و عروسم اختلافاتی رخ داد.

وی افزود: هفت ماه قبل پسرم مدعی شد که همسرش در غذای او قرص ریخته و قصد کشتن وی را داشته که عروسمان با شنیدن این ادعاها به خانه پدری‌اش رفت که دخترم پنج ماه قبل با وساطت توانست آنها را آشتی دهد اما زندگی آنها دیگر مثل قدیم نبود و هر روز با هم اختلاف و درگیری داشتند.

وی ادامه داد: ظهر امروز پسرم، همراه فرزندانش از طبقه بالا به پایین آمد، بچه‌ها را به من سپرد، مدعی شد زنش را به قتل رسانده و سپس برای خرید سیگار از خانه خارج شد.

مأموران با اطلاعات به دست آمده و با احتمال بازگشت قاتل 42 ساله به خانه، محدوده را تحت‌نظر قرار دادند تا اینکه مرد جوان در کوچه پایین محل جنایت مشاهده شد.

در ادامه مأموران برای بازداشت متهم وارد عمل شدند که متهم با مأموران درگیر اما در نهایت زمین‌گیر شد.

این مرد جوان پس از دستگیری به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: همسرم اصرار به طلاق داشت که شب گذشته با وی درگیر شدم و این بحث و اختلاف تا صبح طول کشید تا اینکه صبح در حالیکه فرزندانم در اتاقشان خواب بودند یک پیراهن استریج برداشته، آن را دور گردن زنم انداختم و او را به قتل رساندم.

حسین ابن علی؛ رئیس کلانتری 103 گاندی با اعلام این خبر گفت: متهم این قتل را ساعت 5 صبح سه‌شنبه انجام داده و تا ظهر به فکر راه حلی برای رهایی از جسد همسرش در خانه مانده اما در نهایت پس از تحویل دادن فرزندانش به پدرش، ماجرای قتل را بازگو کرده و پدر وی نیز در ابتدا با اورژانس و سپس با پلیس تماس گرفته بود.

وی تصریح کرد: بازپرس ویژه قتل که همراه مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران در صحنه قتل حاضر شده بود، پس از اعترافات قاتل به قتل همسرش، دستور داد تا متهم برای بررسی سلامت روحی و روانی به پزشکی قانونی منتقل شود.