۰ نفر

همسایه معتاد جهیزیه عروس را دزدید

۶ آذر ۱۳۹۸، ۶:۵۰
کد خبر: 397595
همسایه معتاد جهیزیه عروس را دزدید

مرد معتاد برای خرید مواد مخدر، جهیزیه 90 میلیون تومانی دختر همسایه را سرقت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، 27خرداد سال‌جاری پرونده‌ای با عنوان سرقت انباری از شعبه اول دادسرای ناحیه 15 تهران به پایگاه ششم فرستاده شد. زن میانسال به مأموران گفت: چند روز قبل هنگام سرکشی به انباری خود متوجه شدم که قفل در انباری را شکسته‌اند و تمامی جهیزیه دخترم به ارزش تقریبی 90 میلیون تومان را به سرقت برده‌اند.‌ پس‌از این شکایت کارآگاهان با مراجعه به محل سرقت متوجه شدند که علاوه بر این زن از انباری‌های دیگر ساکنین ساختمان نیز سرقت‌های متعددی صورت گرفته است.

 بر این اساس از مدیر ساختمان خواستند فیلم دوربین‌های مداربسته داخل ساختمان را مورد بازبینی قرار دهد که سرانجام مشخص شد یکی از ساکنین ساختمان به‌نام وحید در ساعات مختلف شبانه روز به داخل انباری ساختمان تردد می‌کند و در یک مرحله بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته ساختمان نیز مشاهده شد که وی یک نردبان از داخل انباری یکی دیگر از ساکنین ساختمان سرقت کرده است.

بدین ترتیب کارآگاهان با جمع‌آوری مدارک و مستندات کافی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند. وی در اعترافات خود گفت: به‌دلیل اعتیاد مرتکب سرقت شدم و اموال مسروقه را نیز به خریداران ضایعات رهگذر فروخته‌ام.  سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم 30ساله به مواد مخدر شیشه اعتیاد دارد و با شکایت 13 نفر از همسایه‌ها با قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 15 تهران روانه زندان شد.