۰ نفر

اختلاف راننده کامیون و کشاورز سالخورده به قتل ختم شد

۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۸:۰۶
کد خبر: 390733
اختلاف راننده کامیون و کشاورز سالخورده به قتل ختم شد

فرمانده انتظامی ملایر گفت: ماموران کلانتری ۱۱ قاتل کشاورز ۷۸ ساله ای را در کمتر از چهار ساعت در این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدباقر سلگی امروز بیان کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر وجود جسد در یکی از مزارع مسیر روستای «سیبدر» ملایر، ماموران کلانتری در محل حضور یافتند.

وی اضافه کرد: جسد پیرمرد ۷۸ ساله برای کالبد شکافی تحویل پزشکی قانونی شد که طبق نظریه این مرجع قضایی، برخورد جسم سخت به ناحیه سر و پشت این پیرمرد علت مرگ او بوده است.

فرمانده انتظامی ملایر  ادامه داد: تحقیقات پلیس برای شناسایی قاتل آغاز و مشخص شد که این فرد توسط یک راننده کامیون به قتل رسیده است.

سرهنگ سلگی بیان کرد: پس از شناسایی قاتل، وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرده و انگیزه خود از قتل را اختلاف های قبلی با مقتول عنوان کرد.

وی توضیح داد: یک معدن در این مسیر وجود دارد که کامیون داران از جاده روستایی برای جابجایی سنگ و مواد معدنی استفاده می کنند.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: تحقیقات اولیه گویای این است که مقتول به خاطر تاثیر این تردد در تخریب زمین کشاورزی اش با این راننده مناقشه داشته است و این عاملی برای درگیری و قتل او شد.