۰ نفر

کشف ۱۱۶۵کیلو تریاک از یک قایق

۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۹:۴۴
کد خبر: 389993
کشف ۱۱۶۵کیلو تریاک از یک قایق

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: هزار و ۱۶۵ کیلو تریاک از سوداگران مرگ با همکاری پلیس استان بوشهر و هرمزگان کشف شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سردار خلیل واعظی بعد از ظهر پنج‌شنبه در نشست با مسئولان انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: امروز، قاچاقچیان که در ساحل شهر پارسیان در حال تخلیه محموله مواد مخدر از یک فروند قایق و بارگیری آن با یک دستگاه وانت پراید برای انتقال به یکی از استان‌های هم‌جوار بودند که در یک عملیات هماهنگ و حساب‌شده در تور عملیاتی مأموران پلیس قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، از انتقال و تخلیه یک محموله سنگین مواد مخدر در ساحل شهرستان "پارسیان" باخبر شدند.

واعظی با بیان اینکه موضوع بلافاصله به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، اطلاع‌رسانی شد اضافه کرد: هزار و ۱۶۵ کیلو تریاک از سوداگران مرگ با همکاری پلیس استان بوشهر و هرمزگان کشف شد.

وی افزود: یک تیم مجرب از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بوشهر و هرمزگان پس از برنامه‌ریزی لازم و شناسایی محل تخلیه محموله، وارد عمل شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ۲ قاچاقچی با استفاده از تاریکی شب از طریق دریا متواری شدند بیان داشت: با بیان اینکه ۲ قاچاقچی با استفاده از تاریکی شب از طریق دریا متواری شدند

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این عملیات یک دستگاه خودرو وانت پراید توقیف و یک هزار و ۱۶۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.