۰ نفر

کشف ۲جسد در یک بوستان

۱۷ مهر ۱۳۹۸، ۰:۲۸
کد خبر: 386368
کشف ۲جسد در یک بوستان

جسد یک زن و مرد جوان عصر روز گذشته در بوستان دانشجوی اسفراین در یک چادر مسافرتی پیدا شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رئیس اداره فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسفراین شامگاه سه شنبه با تایید این مطلب اظهار داشت: ساعت حدود ۱۷ امروز مرکز فوریتهای پلیس در تماسی کشف این اجساد را به اورژانس اسفراین گزارش داد که با اعزام نیروهای اورژانس، فوت این افراد تایید شد.

امین کشوری افزود: تاکنون هویت این افراد مشخص نشده و هنگام حضور نیروهای اورژانس در محل، چندین ساعت از مرگ آنها گذشته بود.
وی با بیان اینکه علت فوت این افراد هنوز معلوم نیست، افزود: به علت وجود گاز پیک نیک در داخل چادر مسافرتی، احتمال گازگرفتگی دور از انتظار نیست ولی تا بررسی و اعلام نظر پزشکی قانونی، نمی توان در این خصوص علت این حادثه اعلام نظر کرد.
شنیده ها حکایت از آن دارد که این افراد از چند روز پیش در بوستان دانشجوی اسفراین در چادر مسافرتی ساکن بوده اند.
بوستان دانشجو در ورودی جنوبی شهر اسفراین و در نزدیکی دانشگاه این شهرستان واقع است. 
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.
کشف جنازه ۲نفر جوان در اسفراین
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف جنازه مرد و زن جوان در داخل چادر مسافرتی در این شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جاوید مهری "در این خصوص اظهار داشت : در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی، مبنی بر یک مورد مشکوک در داخل پارک، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند. 
وی گفت :در بررسی های  اولیه مشخص شد که یک مرد و زن جوان در داخل چادر مسافرتی بعلت نامعلومی فوت شده‌اند. 
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شده جنازه ها مربوط به ۳ روز قبل بوده است، گفت : بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شده‌اند و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و در دست بررسی است. 
فرمانده انتظامی اسفراین افزود : با حضور بازپرس و مقام قضایی اجساد جهت تحقیقات تکمیلی و بررسی دقیق به پزشک قانونی منتقل شد.