۰ نفر

ماجرای اخاذی مربی تکواندو

۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۶:۳۰
کد خبر: 385632
ماجرای اخاذی مربی تکواندو

نخستین جلسه محاکمه مأمور قلابی که به اتهام اخاذی از یک مرد دستگیر شده بود صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.‌

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، حدود یک سال قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس گفت: مردی در خیابان با نشان دادن کارت شناسایی خود را مأمورمعرفی کرده و از من شش میلیون تومان پول گرفته است. این متهم خیلی زود تحت تعقیب قرار گرفت و فروردین امسال دستگیر شد. فرید 38 ساله در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و صبح دیروز در حالی که بازداشت بود از زندان به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی دکتر محسن زالی و قاضی دلداری مستشار ارشد دادگاه منتقل شد و تحت محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای جلسه منشی دادگاه متن کیفر خواست را خواند، آنگاه شاکی پرونده به طرح شکایت پرداخت. سپس متهم در دفاع از خودش به قضات گفت: شب حادثه من ودوستم از خیابانی واقع در سعادت آباد رد می‌شدیم که به‌صورت اتفاقی شاهد ارتباط نامشروع مردی با یک زن جوان در خودرو شدیم من از روی کنجکاوی به شیشه خودرو زدم. زن جوان در حالی که ترسیده بود گفت به خاطر اینکه پول خرید دارو برای مادرش نداشته تن به این کار داده است. من با شنیدن این حرف‌ها خیلی عصبانی شدم و از آنجایی که مربی تکواندو هستم مرد جوان را کتک زدم و خودم را مأمور معرفی کردم. بعد او حاضر شد به من پولی بدهد تا بازداشتش نکنم می‌گفت نمی‌خواهم زن وبچه‌ام بفهمند و آبرویم برود. شاکی می گوید شش میلیون تومان به حساب من واریز کرده است اما او سه میلیون واریز کرده است.

به‌دنبال اظهارات متهم، قضات دادگاه برای صدور رأی وارد شور شدند.