۰ نفر

مجازات همسایه معتاد به جرم سرقت و تعرض

۱۱ مهر ۱۳۹۸، ۶:۳۵
کد خبر: 385024
مجازات همسایه معتاد به جرم سرقت و تعرض

مرد تبهکار که در جریان سرقت از خانه یک زن به او تعرض کرده بود صبح دیروز در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به حبس و شلاق محکوم شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، رسیدگی به این پرونده از پارسال با شکایت زنی میانسال به پلیس آغاز شد. وی مدعی شد مردی جوان که در همسایگی آنها زندگی می‌کند با تهدید چاقو وارد خانه‌اش شده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده است بعد هم مبلغ 20 هزار تومان به همراه گوشی تلفن همراهش را از خانه‌اش سرقت کرده است. معاینه پزشکی قانونی نشان می‌داد زن جوان مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. بدین ترتیب متهم بازداشت و در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاصی تولیت محاکمه شد.

در ابتدای جلسه شاکی به طرح شکایت پرداخت. آنگاه متهم در جایگاه ایستاد وبه دادرسان دادگاه گفت: من مواد مخدر شیشه مصرف می‌کردم و آن روز حالت عادی نداشتم. قبول دارم از خانه زن همسایه سرقت کردم اما آزار و اذیت او را قبول ندارم.

پس از پایان اظهارات متهم قضات دادگاه صبح دیروز طی حکمی وی را از جنبه سرقت به عنف به تحمل 12 سال حبس و 90 ضربه شلاق، به خاطر ورود به عنف به خانه زن همسایه به 4 سال حبس و از حیث تهدید با چاقو به تحمل سه سال حبس و 90 ضربه شلاق محکوم کردند.

همچنین به خاطر تعرض به زن میانسال متهم به تحمل 99 ضربه شلاق محکوم شد.