۰ نفر

قتل پدر در سفر به ایران

۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۹
کد خبر: 383033
قتل پدر در سفر به ایران

مردی که مقیم کانادا بود، برای دیدن خانواده‌اش به ایران سفر کرد و جنایت آفرید. او در درگیری با پدرش، وی را به قتل رساند و متواری شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری،  ‌ساعت‌23 یکشنبه مأمور کلانتری‌103 گاندی با قاضی جنایی تماس گرفت تا گزارش قتل مردی را به او اعلام کند. پس از این تماس، قاضی جنایی راهی محل حادثه که طبقه سوم آپارتمانی در خیابان جردن بود، رساند و در بررسی‌ها مشخص شد که مقتول مردی 89ساله است.

او بر اثر ضربه‌ای که به سرش وارد شده، به قتل رسیده بود و قاتل کسی جز پسر 55ساله وی نبود که گریخته بود. مادر خانواده که شاهد ماجرا بود، به کارآگاهان گفت: پسرم مقیم کاناداست و مدتی قبل به ایران آمد. روزحادثه پدر و پسر با هم درگیر شدند. آنطور که متوجه شدم، پسرم از همسرم پول می‌خواست. دعوای آنها شدت گرفت و من سعی کردم میانجیگری کنم تا موضوع، ختم‌به‌خیر شود اما نه پسرم کوتاه می‌آمد نه همسرم.

در یک لحظه ناگهان پسرم، همسرم را هل داد و سر او با اپن آشپزخانه برخورد کرد. من هم با اورژانس تماس گرفتم و همسرم برای درمان به بیمارستان منتقل شد، اما به‌دلیل ضربه‌ای که به سرش وارد شده بود، جانش را از دست داد. در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم پس از درگیری با پدرش متواری شده که مأموران، جست‌و‌جوی خود را برای شناسایی ردی از او آغاز کرده‌اند.