۰ نفر

کلاهبرداری تلگرامی خانم جوان با شگرد فروش کالاهای آرایشی

۲۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۷:۴۳
کد خبر: 380220
کلاهبرداری تلگرامی خانم جوان با شگرد فروش کالاهای آرایشی

رئیس پلیس فتای استان اصفهان از شناسایی و دستگیری خانم جوانی که اقدام به فروش غیرمجاز کالاهای آرایشی و بهداشتی در فضای مجازی می‌کرد خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سید مصطفی مرتضوی اظهار داشت: با ارائه مرجوعه قضائی توسط یکی از شهروندان مبنی بر فعالیت فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام در خصوص تبلیغ و فروش غیر مجاز لوازم آرایشی و بهداشتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان بیان داشت: با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مشخص شد محصولات خریداری شده توسط شاکی علاوه بر اینکه تقلبی و فاقد مجوزهای بهداشتی بوده، عوارض زیادی برای مصرف کنندگان به همراه دارد.

وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا متهم در منزل خود که محل فروش و توزیع انواع کالاهای آرایشی و بهداشتی تقلبی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

مرتضوی به شهروندان توصیه کرد: سود آوری صرفأ از اهداف اصلی برخی از کاربران در فضای مجازی است که بیشتر کاربران این موضوع را جدی نمی‌گیرند و قبل از بررسی نوع کالا و بستری که اقدام به فروش لوازم تخصصی می‌نماید، ناآگاهانه وارد عمل می‌شوند در حالیکه باید در نظر داشت، وجود کثرت مخاطبان یک صفحه اجتماعی، دلیل بر مجوز، صحت و ارائه کالای سلامت محور توسط گرداننده آن صفحه و یا کانال نیست.