۰ نفر

رئیس کل دادگستری فارس اعلام کرد؛

حکم اعدام سارق مسلح آرایشگاه‌های زنانه صادر شد

۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۷:۵۱
کد خبر: 380006
حکم اعدام سارق مسلح آرایشگاه‌های زنانه صادر شد

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: حکم اعدام سارق مسلح آرایشگاه های زنانه شیراز توسط دادگاه انقلاب صادر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین کاظم موسوی با اعلام صادر شدن حکم اعدام سارق مسلح آرایشگاه های زنانه شیراز گفت: سارق مسلح ۲۱ ساله به اتهام محاربه از طریق ورود به عنف با سلاح سرد و سرقت از آریشگاه های زنانه در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به اعدام در ملاء عام محکوم شد.

وی با بیان اینکه محکوم این پرونده به ۳۰ مورد ورود به عنف با سلاح سرد اعتراف کرده است گفت: وی در ۲۴ مورد موفق به سرقت طلاجات و جواهرات صاحبان و مشتریان آرایشگاه های زنانه در شیراز شده بود و در ۶ مورد نیز اقدام وی نافرجام ماند.

رئیس شورای قضایی استان فارس با بیان اینکه اقدام محکوم پرونده مذکور باعث ناامنی و سلب آرامش و آسایش عمومی مردم گردیدگفت: برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت همواره از اولویت های مجموعه قضایی استان است و ما در دوران تحول دستگاه قضایی نیز این اولویت را با حساسیت ویژه تری دنبال خواهیم کرد چرا که معتقدیم ثبات امنیت در جامعه باعث رونق در همه ابعاد بخصوص فعالیت های اقتصادی و اجتماعی خواهند بود.

وی همچنین بر امر پیشگیری از وقوع جرم نیز تأکید کرد و خاطر نشان ساخت: هوشیاری مردم و رعایت برخی اصول اولیه پیشگیری می تواند از وقوع جرائم مشابه جلوگیری کند.

گفتنی است حکم صادره قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.