۰ نفر

اخاذی از مردان با وعده ازدواج

۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۷:۱۵
کد خبر: 379041
اخاذی از مردان با وعده ازدواج

زن جوانی که در فضای مجازی اقدام به اخاذی از مردان می‌کرد، از سوی پلیس فتای استان کرمان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، سرهنگ ستاد امین یادگارنژاد، رئیس‌پلیس فتای کرمان، در این‌باره گفت: در پی شکایت مردی مبنی بر اینکه با زنی از طریق فضای مجازی آشنا شده که با وعده واهی از جمله ازدواج  مبلغی بالغ بر ۳۳۰ میلیون ریال از وی اخاذی کرده است، پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس  قرار گرفت.

وی افزود: متهم پس از آشنایی با شاکی درخواست مبلغی پول برای خرید طلا و تعدادی لوازم منزل کرده بود تا در روز خواستگاری مراسم آبرومندی را برگزار کند. او با تحت تأثیر قراردادن احساسات شاکی گفته بود در غیر این صورت اگر از جانب خانواده شما رد شوم، این ارتباط را قطع خواهم کرد.

رئیس‌پلیس فتای کرمان اظهار کرد: با انجام تحقیقات علمی، پلیسی و با بررسی‌های به‌عمل‌آمده از سوی کارشناسان پلیس، متهم که زنی شوهردار بود، شناسایی و پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل شد. او در ابتدا منکر هر گونه جرمی بود اما با وجود ادله کافی در بازجویی‌ها به جرائمش اعتراف کرد.

این مقام مسئول افزود: افراد در فضای مجازی تحت هیچ عنوان به اشخاصی که با وعده‌های دروغین مثل دوستی و... قصد نزدیک‌شدن به آنها را دارند، اعتماد نکرده و به هیچ وجه سرمایه‌های زندگی خود را در اختیار آنها قرار ندهند.