۰ نفر

سرقت از شهروندان با آبمیوه مسموم

۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۸:۳۰
کد خبر: 378667
سرقت از شهروندان با آبمیوه مسموم

اعضای باندی که سوژه‌های خود را با آبمیوه مسموم، بیهوش و از آنها سرقت می‌کردند، دستگیر شدند. به گزارش خبرنگار ما، مأموران کلانتری پایانه غرب بامداد روز سه‌شنبه در حال گشت‌زنی در محدوده اطراف پایانه مسافربری بودند که یکی از شهروندان سراسیمه به آنها مراجعه کرد و گفت از سوی چهار سارق مورد سرقت قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، این مال‌باخته توضیح داد: پس از خروج از پایانه مسافری چهار مرد نزد من آمدند و سر صحبت را باز کردند. آنها بعد از چند دقیقه به من آبمیوه تعارف کردند و من هم قبول کردم اما پس از نوشیدن آن اول احساس سرگیجه کردم و بعد بیهوش شدم. وقتی به‌هوش آمدم دیدم در محوطه جنگلی پشت پایانه مسافربری هستم و تمام اموالم به‌سرقت رفته است.

مال‌باخته مشخصات ظاهری چهار سارق را برای مأموران تشریح کرد. سپس پرونده‌ای در این رابطه در کلانتری تشکیل شد و تیمی از مأموران به تحقیق در این زمینه پرداختند. مأموران پس از چند ساعت زیرنظر‌گرفتن قسمت‌های مختلف ترمینال سرانجام هر چهار سارق را مشاهده کردند و قبل از اینکه آنها فرصت فرار پیدا کنند هر چهار نفر را در عملیاتی ضربتی دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. متهمان پس از حضور در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند، اما منکر سرقت شدند و گفتند آنها را به‌اشتباه دستگیر کرده‌اند.

انکارهای این چهار نفر زیاد طول نکشید زیرا وقتی با مال‌باخته روبه‌رو شدند از سوی او مورد شناسایی قرار گرفتند و همچنین در بازرسی از وسایل آنها چند بطری آبمیوه و ماده بیهوشی کشف شد. به این ترتیب، متهمان به سرقت از شهروندان با استفاده از داروی بیهوشی اعتراف کردند. سرگرد مجید سلیمانی‌مقدم، رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب، با تأیید این خبر گفت: با اعتراف متهمان پرونده مقدماتی برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد تا درباره سرقت‌های احتمالی دیگر این متهمان تحقیقات انجام شود. ضمن اینکه اموال مسروقه مال‌باخته به او بازپس داده شد.