۰ نفر

واژگونی اتوبوس مسافری در آزادراه

۸ شهریور ۱۳۹۸، ۲۱:۴۵
کد خبر: 377284
واژگونی اتوبوس مسافری در آزادراه

برخورد یک دستگاه اتوبوس با خودرو وانت نیسان و سپس واژگونی آن در لاین جنوبی کیلومتر ۳۱آزادراه زنجان به تبریز ۲۵مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زنجان افزود: این حادثه رانندگی بامداد /جمعه/ در آزادراه زنجان به تبریز روی داد که پس از اطلاع مرکز فوریت‌های پزشکی استان بلافاصله چندین آمبولانس به محل واقعه اعزام شدند.

اصغر جعفری اظهار داشت: بر این اساس هفت کد آمبولانس فوریت‌های پزشکی این استان از پایگاه‌های درلیک، اسفناج، ایده لو، اتوبوس، صبا، چیر و خیام به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: ۲۵ مصدوم این حادثه برای انجام اقدام‌های درمانی لازم به مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

این مسئول ادامه داد: از مجموع مصدومان ۱۷ نفر زن و هشت نفر مرد هستند که همه آنان بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی پیش بیمارستانی با حال عمومی مساعد به بیمارستان موسوی زنجان انتقال یافتند.

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: این حادثه بامداد امروز در کیلومتر ۳۱ اتوبان زنجان به تبریز لاین جنوبی گزارش شد که اتوبوس اسکانیا از مبدا بناب به مقصد خراسان رضوی در حال حرکت بود به دلیل عدم توجه راننده به جلو با وانت نیسان برخورد کرد.

سرهنگ محمد علی عظیمی افزود: پس از برخورد اتوبوس اسکانیا به روی سمت چپ واژگون شد که تعدادی مصدوم داشت که ۲ نفر در مرکز اموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان بستری است.