۰ نفر

دستگیری 5سارق موتورسیکلت

۲۱ مرداد ۱۳۹۸، ۲:۰۰
کد خبر: 372971
 دستگیری 5سارق موتورسیکلت

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری پنج سارق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین بنابه اعلام پلیس، افشین یاری از دستگیری تعدادی سارق در شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی با هویت مشخص در سرقت موتورسیکلت فعالیت دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: پس از بررسی صحت خبر و شناسایی محل سکونت متهمان، طرح منطقه‌ای با لحاظ آخرین اطلاعات و گزارشات موجود با همکاری رده‌های تابعه اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد بیان کرد: مأموران کلانتری 12 با همکاری مأموران یگان امداد و پاسگاه انتظامی یوسف‌آباد به مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای تابعه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در یک اقدام ضربتی، چهار نفر از متهمان را دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقداری مواد مخدر نیز از محل کشف شد.

یاری با اشاره به کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در عملیاتی دیگر، تصریح کرد: مأموران پاسگاه انتظامی موسی‌آباد در بررسی اخبار واصله یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی دارای سابقه سرقت از تهران را کشف و یک سارق تجهیزات آبیاری بارانی مزارع را دستگیر و تلاش برای دستگیری همدست این فرد ادامه دارد.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، یادآور شد: مالکان وسائط نقلیه خود در مراقبت از وسائط خود دقت بیشتری داشته باشند.