۰ نفر

تصادف زنجیره‌ای ۱۰مصدوم برجا گذاشت

۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۰۹
کد خبر: 371834
تصادف زنجیره‌ای ۱۰مصدوم برجا گذاشت

تصادف زنجیره‌ای کامیون خاور با چندین خودرو سواری در بزرگراه شهید یاسینی تهران خبرساز شد و بنا بر اعلام مسئولان ۱۰مصدوم برجا گذاشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، تصادف زنجیره ای کامیون خاور با چندین خودرو سواری عصر سه شنبه در بزرگراه شهید یاسینی تهران خبرساز شد و بنا بر اعلام مسئولان ۱۰ مصدوم برجا گذاشته است.

اورژانس تهران زمان وقوع این حادثه را حدود ساعت ۱۸ اعلام و ۱۰ مجروح را تایید کرده است که برخی از آنان نیز با بالگرد به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز اعلام کرد: یک دستگاه کامیونت خاور حامل باطری های سبک و سنگین در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید یاسینی نرسیده به پل شهید بابایی در حال حرکت بود که به دلایل نامشخص با چهار دستگاه خودرو سواری شامل ۲ پژو،ال ۹۰ و خودرو چری برخورد کرد.

سید جلال ملکی افزود: این خاور در ادامه بعد از برخورد با گاردریل های میانه بزرگراه و پیمودن حدود ۲۵ متر در قسمت مخالف پس از برخورد با یک خودرو سواری دیگر در محل واژگون شد.

وی ادامه داد: در این حادثه سه سرنشین خودرو خاور از خودرو به بیرون پرتاب شدند.

مدیر مرکز اورژانس تهران نیز در این باره اعلام کرد: به دلیل شدت مصدومیت برخی از آنان با بالگرد به مراکز درمانی منتقل شدند.

پیمان صابریان گفت: در این حادثه ۱۰ نفر دچار مصدومیت شدند.