۰ نفر

کلاهبرداری اینترنتی از بانوان جویای کار

۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۵۹
کد خبر: 371056
کلاهبرداری اینترنتی از بانوان جویای کار

رئیس پلیس فتا فارس از کشف و شناسایی پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری اینترنتی از بانوان جویای کار خبر داد .

به گزارش اقتصادآنلاین، سرهنگ رجبلی رئیس پلیس فتا فارس در این خصوص توضیح داد : برخی از بانوان جویای کار در فضای مجازی با یک آگهی تبلیغاتی برخورد می‌ کردند که در آن وعده استخدام در شرکت های مهم و تضمین آینده کاری را می داد.

این مقام انتظامی ادامه داد:  شهروندان به منظور تامین نیازمندی‌های زندگی‌یشان به عنوان راننده در این مجموعه شروع به کار کرده و متهم برای این افراد با روش‌های مختلف وعده جذب در شرکت‌های مهم و تامین انواع خدمات رفاهی می‌داد .

وی گفت: مشکلات شخصی و از طرفی طمع و زودباوری این افراد باعث شد که  متهم با دریافت یک وکالت کاری، اجازه انجام بسیاری از امور محضری را از قربانیان اخذ و پس از دریافت وکالت نامه،  از آنها سوء استفاده و برخی از اموال این افراد را بدون اطلاع آنان به فروش رسانده بود .

رئیس پلیس فتا فارس ضمن بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی متهم شناسایی و به مرجع قضایی معرفی شد ، از شهروندان درخواست کرد : فریب تبلیغات دروغین در فضای مجازی را نخورده و مراقب باشند که افراد فرصت طلب از آنان سوء استفاده نکنند.

وی بیان داشت : شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک می توان آن را از  طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir  و یا از طریق شماره تماس ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۴ گزارش نمایند.