۰ نفر

دستگیری باند خانوادگی شرارت‌ در مشهد

۱۱ مرداد ۱۳۹۸، ۲:۴۲
کد خبر: 370700

دستگیری باند خانوادگی شرارت‌ در مشهد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی شکایتی مبنی‌بر چند فقره شرارت با عناوینی از جمله ضرب و جرح و تخریب اموال عمومی توسط چند جوان، باند خانوادگی شرارت‌های خیابانی در مشهد متلاشی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، جواد شفیع‌زاده اظهار داشت: در پی شکایتی مبنی‌بر چند فقره شرارت با عناوینی از جمله ضرب و جرح و تخریب اموال عمومی توسط چند جوان در محدوده بلوار وکیل‌آباد، پارک‌ملت و خیابان شهید باهنر مشهد، موضوع بلافاصله در دستور کارِ کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی سرنخ‌های موجود و اظهارات شاکیان توانستند چهره فرضی عاملان این شرارات‌های خیابانی را ترسیم و آنان را مورد شناسایی قراردهند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در ادامه خاطرنشان کرد: تحقیقات بعدی پرونده نشان می‌داد متهمان با تهدید چاقو و قمه، درگیری‌هایی راه‌انداخته و پس از شکستن شیشه‌ی چند خودرو و ضرب و جرح شاکیان با چاقو، از آنان زورگیری کرده‌اند.

شفیع‌زاده اضافه کرد: بررسی‌های بعدی پرونده حاکی از آن بود 2 تن از شاکیان پرونده به علت شدت جراحات وارده چند روز در بیمارستان بوده و تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار داشته‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی پس از چند روز کار گسترده پلیسی 2 تن از متهمان که برادر بودند را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: متهمان در تحقیقات اولیه پرونده 2 همدست دیگر خود که آنها نیز برادرشان بودند را به پلیس معرفی کردند همچنین کارآگاهان پلیس آگاهی 2 متهم دیگر پرونده را نیز دستگیر کردند.