۰ نفر

رها کردن جنازه مرد جوان در خیابان پس از قتل

۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۷:۴۶
کد خبر: 367795
رها کردن جنازه مرد جوان در خیابان پس از قتل

رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد از قتل مردی جوان با ضربات جسم نوک‌تیز خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ساعت یک بامداد امروز  خبری مبنی بر فوت مردی 35ساله در حوالی خیابان شهید رجایی به پلیس 110 اعلام شد که به سرعت تیمی از عوامل کلانتری 130 نازی‌آباد به محل حادثه اعزام شدند.

مأموران با حضور در محل اعلام خبر و مواجه شدن با مرد جوان، با توجه به احتمال زنده بودن وی، اورژانس را در جریان قرار دادند.

دقایقی بعد با حضور اورژانس در محل، مرد جوان به بیمارستان انتقال یافت.

در بیمارستان مشخص شد که مرد جوان با وسیله نوک‌تیز مانند پیچ‌گوشتی از بین ناحیه دو کتف مورد اصابت سه تا چهار ضربه قرار گرفته است و وی به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

مأموران در گام بعدی تجسس، مجدداً در محدوده خیابان رجایی حاضر شدند که در تحقیقات مشخص شد مقتول توسط یک دستگاه پراید به خیابان شهید رجایی منتقل شده است.

مأموران با به دست آوردن مشخصات مالک خودرو، سراغ وی رفتند که راننده پراید گفت: من راننده آژانس هستم؛ مقتول و یکی از دوستانش در بوستان شقایق (حوالی اتوبان آزادگان) سوار بر خودروی من شدند و دوست مقتول در میانه راه از خودرو پیاده شد.

سرهنگ رسول جهانی؛ رئیس کلانتری 130 نازی‌آباد با اعلام این خبر گفت: دوست مقتول و راننده آژانس هم‌اکنون با دستور مقام قضایی در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.