۰ نفر

حرکات نمایشی کارناوال عروسی ۳۴مصدوم به جای گذاشت

۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۴۱
کد خبر: 367593
حرکات نمایشی کارناوال عروسی ۳۴مصدوم به جای گذاشت

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: بی احتیاطی و حرکات نمایشی موتورسواران همراه کاروان عروس در قم منجر به مصدومیت ۳۴تن شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مهدی فراهانی روز جمعه در گفت و گویی با اشاره به جزئیات اتفاق ناگوار درکاروان عروسی گفت: کارناوال عروسی اتباع افغان حد فاصل میدان ۷۲ تن به شهر قائم قم به دلیل حرکات نمایشی منجر به تصادفات پی در پی، ۳۴ مجروح به همراه داشت.

وی ادامه داد: دراین حادثه که امروز اتفاق افتاد ۱۲ مجروح با ۵ آمبولانس اورژانس به بیمارستانهای نکویی وشهیدبهشتی منتقل شدند وتعداد ۲۲ نفرنیز با آسیب های خفیف درمحل حادثه بصورت سرپایی درمان شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم با بیان اینکه اسامی ومستندات کلیه مصدومین اعم ازانتقالی وسرپایی در بایگانی اورژانس ۱۱۵ موجود است، اظهار داشت: حال ۱۲ مجروح منتقل شده به بیمارستان این حادثه رضایت بخش گزارش شده است.

فراهانی افزود: این حادثه که نتیجه بی احتیاطی وعدم رعایت قوانین ترافیکی بوده باعث ترافیک سنگین و نیز ساعت ها درگیری اورژانس و امبولانسهای اورژانس گردید.

وی همچنین با اشاره به حادثه واژگونی ۲ خودروی تیبا در محورهای مختلف استان گفت: در ساعت ۱۱ امروز به صورت تقریباً همزمان، واژگونی ۲ خودروی تیبا در محورهای قم به نیزار و جاده قدیم ساوه به سلفچگان به مرکز اورژانس قم گزارش شد که متاسفانه این حوادث ۱۱ مجروح و یک فوتی بر جای گذاشت.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم ادامه داد: برای کمک به مصدومان واژگونی خودروی تیبا در محور قاهان علاوه براعزام ۶ آمبولانس به محل بالگرد اورژانس نیز به پرواز درآمد که ۳ مجروح توسط اورژانس هوایی و ۸ مجروح دیگر با امبولانس به بیمارستانهای امام رضا (ع) وشهیدبهشتی و نکویی منتقل شدند.