۰ نفر

حوادث رانندگی در بوکان ۷کشته بر جای گذاشت

۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۱۹
کد خبر: 367589
حوادث رانندگی در بوکان ۷کشته بر جای گذاشت

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوکان گفت: در ۲حادثه رانندگی جداگانه در این شهرستان ۲نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، فواد هاشمی گفت: نخستین حادثه رانندگی امروز در مسیر جاده روستایی بوکان به «ترجان» و در نزدیکی روستای «قهرآباد سفلی» و بر اثر برخورد بین یکدستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با یکدستگاه وانت پیکان روی داد که در این سانحه یکی از سرنشینان پژو ۴۰۵ در دم جان باخت و چهار نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه هنوز اعلام نشده است اضافه کرد: مصدومان این حادثه بلافاصله با همکاری مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان این شهرستان اعزام شدند که حال یکی از آنها وخیم اعلام شده است.

وی اظهار کرد: دومین حادثه رانندگی امروز نیز در مسیر جاده بوکان به شاهین‌دژ در نزدیک روستای «اوینه‌چی» و بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید به وقوع پیوست.

هاشمی افزود: در این حادثه نیز راننده پراید در دم جان خود را از دست داد و یک نفر از سرنشینان آن نیز مصدوم شد که به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان شهید دکتر قلی‌پور بوکان منتقل شد.

امسال در جاده‌های برون و درون شهری این شهرستان هفت نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع افراد جان‌باخته در تصادفات این شهرستان، چهار نفر در تصادفات درون شهری و سه نفر نیز در محورهای مواصلاتی برون شهری جان خود را از دست داده‌اند.

شهرستان بوکان دارای ۷٨۰ کیلومتر راه مواصلاتی دارد که از این میزان ۶۳۷ کیلومتر را راه‌های روستایی و مابقی را نیز راه‌های اصلی و فرعی تشکیل می‌دهد.