۰ نفر

کشف تکه‌های جسد زنی در میان زباله‌ها

۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۱۱
کد خبر: 365746
کشف تکه‌های جسد زنی در میان زباله‌ها

همزمان با کشف جسد تکه‌تکه شده زنی در میان زباله‌ها در محله تهرانسر، کارآگاهان جنایی پلیس پایتخت تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت را آغاز کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از جام جم، ساعت 2 بامداد دوشنبه 17تیر امسال کارگران شهرداری هنگام نظافت در محوطه فضای سبز یکی از محله‌های تهرانسر متوجه نایلون‌های زباله در آن حوالی شدند. آنها برای جمع‌آوری زباله‌ها رفتند که متوجه بوی نامطبوعی از داخل کیسه‌ها شدند. 
 
زمانی که در نایلون‌های زباله را باز کردند با صحنه عجیبی روبه‌رو شدند. داخل نایلون‌ها جسد مثله شده زنی قرار داشت. کارگران شهرداری با کشف جسد مثله شده زن ناشناس موضوع را تلفنی به پلیس گزارش دادند.  در این مرحله ماموران کلانتری تهرانسر با حضوردر آنجا وبررسی وتایید ماجرای کشف جسد مثله شده،  موضوع را به کامران رضوانی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش کردند.
 
با دستور بازپرس جنایی،‌ تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات در محل کشف جسد حاضر شدند. بررسی‌‌های اولیه تیم تحقیق نشان داد که او در مکان دیگری به قتل رسیده و عامل یا عاملان جنایت برای این‌که ردی از خود برجای نگذارند جسد را مثله کرده‌‌اند. به نظر می‌رسید آن زن که حدودا45 ساله بود قربانی انتقامگیری شده باشد. ساعت‌ها از مرگ او گذشته بود و مدارکی نیز همراه وی نبود که پلیس هویت او را شناسایی کند.
 
پس از هماهنگی قضایی جسد زن میانسال به پزشکی قانونی منتقل و پرونده‌ای در این باره در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل شد. در این مرحله قرار شد که ماموران پرونده‌های زنان گمشده را  که در پلیس آگاهی تهران ثبت شده بررسی کنندتا شاید ردی از هویت مقتول شناسایی شود. این در حالی است که پلیس جست‌وجو برای دستگیری عامل یا عاملان این جنایت را آغاز کرده است.