۰ نفر

گزارشی از خسارات زمین‌لرزه در باغملک ارائه نشده است

۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۲
کد خبر: 365215
گزارشی از خسارات زمین‌لرزه در باغملک ارائه نشده است

فرماندار باغملک با اشاره به زلزله امروز در مسجدسلیمان گفت: تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی زمین‌لرزه امروز ارائه نشده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمد نجاتی‌پور اظهار کرد: تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی زمین‌لرزه امروز مسجدسلیمان که باغملک را نیز تحت تأثیر قرار داده، ارائه نشده است.

وی افزود: در پی این زلزله به بخشداران، دهیاران و کلیه عوامل اعلام آماده‌باش شده است. در حال پیگیری خسارات احتمالی این زلزله هستیم.

پیگیری خسارات زلزله امروز در ایذه

فرماندار ایذه با اشاره به اعلام آماده‌باش به بخشداران و دهیاران در پی زلزله امروز گفت: قطعاً این زلزله خساراتی در پی داشته است.

مصطفی سمالی، با اشاره به وقع زلزله ۵.۷ ریشتری امروز در مسجدسلیمان اظهار کرد: این زلزله اذه را نیز لرزانده و در حال پیگیری اخبار محیطی هستیم تا متوجه شویم این زلزله در ایذه خسارتی داشته است یا خیر.

وی افزود: به دهیاران و بخشداران ایذه اعلام آماده‌باش شده است که وضعیت را پیگیری کنند.

فرماندار ایذه در خصوص خسارات این زلزله گفت: با توجه به اینکه مناطق کوهستانی و صعب‌العبور بسیاری در ایذه وجود دارد، قطعاً این زلزله خساراتی در پی داشته است.

 مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زلزله ۵.۷ ریشتری مسجدسلیمان را در ساعت ۱۱:۳۰:۳۳ امروز (دوشنبه ۱۷ تیرماه) ثبت کرده است.

این زمین‌لرزه که در عمق ۱۷ کیلومتری زمین رخ داد، در مختصات ۳۱.۹۵ درجه عرض شمالی و ۴۹.۰۵ درجه طول شرقی ثبت شده است.

این زلزله در فاصله ۱۹ کیلومتری مسجدسلیمان، ۲۹ کیلومتری قلعه خواجه و ۳۷ کیلومتری ایذه خوزستان رخ داده است.