۰ نفر

مرگ دلخراش پدر و دختر ۳ساله‌اش

۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۲۳:۵۰
کد خبر: 365120
مرگ دلخراش پدر و دختر ۳ساله‌اش

راکب موتور سیکلت به همراه همسر و دختر ۳ساله‌اش با سرعت زیاد در حال حرکت بوده که به جدول کنار خیابان برخورد و به شدت مجروح می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از جان باختن راکب یک موتورسیکلت به همراه دختر ۳ ساله اش بر اثر برخورد با جدول کنار خیابان خبر داد.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، سرهنگ علی جعفری‌نژاد در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه برای سرنشینان یک موتورسیکلت، بلافاصله گشت تصادفات پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.
وی افزود: با حضور عوامل پلیس راهور شهرستان مشخص شد، راکب موتور سیکلت به همراه همسر و دختر ۳ ساله اش با سرعت زیاد در حال حرکت بوده که به جدول کنار خیابان برخورد و به شدت مجروح می‌شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: پس از انتقال اعضای این خانواده به بیمارستان توسط عوامل اورژانس، تلاش‌های پزشکان برای نجات راکب موتورسیکلت و دختر ۳ ساله اش بی نتیجه ماند و هر ۲ براثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.
سرهنگ جعفری نژاد با بیان اینکه همسر راکب موتورسیکلت نیز که به شدت مجروح شده بود، هم اکنون در بیمارستان بستری و در حال مداوا است عنوان کرد: کارشناسان پلیس راهور علت این حادثه را عدم توانایی راکب موتورسیکلت در کنترل وسیله نقلیه ناشی از عدم رعایت سرعت مطمئنه اعلام کردند.
 فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان با ابراز تاسف از بروز این حادثه دلخراش، گفت: تردد با موتورسیکلت نیازمند رعایت قوانین و مقررات مربوط به آن به ویژه استفاده از سرعت مطمئنه و کلاه ایمنی است و اگر این موضوعات رعایت نشوند این وسیله نقلیه به ارابه مرگ برای سرنشینانش تبدیل می‌شود.