۰ نفر

دستبند بر دست‌های «بوفالو»؛ هشدار به اوباش نوظهور

۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۳۹
کد خبر: 364422
دستبند بر دست‌های «بوفالو»؛ هشدار به اوباش نوظهور

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری یکی از اراذل‌واوباش نوظهور این شهرستان، معروف به «بوفالو» توسط پلیس امنیت این شهرستان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری این اراذل‌ و اوباش، اظهار داشت: به‌تبع وقوع یک فقره زورگیری منجر به ضرب‌وجرح دو نفر از شهروندان توسط یکی از اراذل‌واوباش نوظهور شهرستان معروف به بوفالو بلافاصله گشت‌های انتظامی به موقعیت اعزام شدند.

وی گفت: ضارب پس از مجروح کردن دو نفر از شهروندان و نیز تخریب خودروی شخصی آنان بلافاصله از موقعیت متواری و با حضور گشت انتظامی و عوامل اورژانس مجروحین به بیمارستان منتقل شدند که در ادامه دستگیری متهم با هماهنگی مراجع قضائی به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت قرار گرفت.

فرماندهی انتظامی شهرستان قدس بیان کرد: با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه این متهم شناسایی و پس از اخذ مجوزهای قانونی نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و پس از انتقال به مقر انتظامی و مواجهه با شاکیان و شواهد موجود به جرم ارتکابی خود اعتراف و پرونده قضائی در این خصوص تکمیل و متهم به دادسرا معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: با تعامل مناسبت صورت گرفته بین پلیس و دستگاه قضائی عملاً فضا برای جولان مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان قدس محدودشده و قطعاً پلیس با افرادی قصد به چالش کشیدن امنیت و آرامش شهروندان را داشته باشند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.