۰ نفر

واژگونی L۹۰ در جاده خاوران +تصاویر

۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۰:۰۲
کد خبر: 364013
واژگونی L۹۰ در جاده خاوران +تصاویر

واژگونی یک دستگاه خودروی سواری L۹۰ منجر به مصدومیت هر سه سرنشین آن شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس اعلام سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 19:25 روز گذشته (10 تیر 98) حادثه واژگونی خودرو در جاده خاوران، بعد از سه راه سیمان به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه 63 و یک گروه امداد و نجات را به محل حادثه اعزام کردند.

سعید شاهمرادی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری L90 حین حرکت در جاده خاوران به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با موانع بتونی وسط جاده واژگون شده بود.

وی افزود: هر سه سرنشین این خودرو شامل مرد و زنی 65 و 34 ساله و یک پسربچه سه‌ساله در این حادثه مصدوم و در لحظات اولیه توسط مردم از خودرو خارج شدند.

شاهمرادی تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از ایمن کردن محل و چیدن علائم هشداردهنده ترافیکی به‌منظور جلوگیری از حوادث احتمالی بعدی، با قطع برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین آن مشغول عملیات شدند.

این فرمانده آتش‌نشانی با اشاره به تحویل مصدومان به عوامل اورژانس، گفت: خودروی واژگون شده به حالت اول درآمد و محل حادثه پس از شست‌وشوی خیابان برای انجام اقدامات لازم تحویل عوامل راهور منطقه قرار گرفت.

تصادف

تصادف