۰ نفر

مهار آتش‌سوزی در انبار بزرگ لوازم خانگی در جنوب تهران

۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۹:۱۹
کد خبر: 363462
مهار آتش‌سوزی در انبار بزرگ لوازم خانگی در جنوب تهران

معاون عملیات آتش نشانی تهران از مهار آتش سوزی در انبار بزرگ لوازم خانگی در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، واحد کیانی معاون عملیات آتش نشانی تهران لحظاتی پیش اظهار داشت: ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه ظهر امروز یکی از سوله‌های ۲ هزار متری انبارهای ده هزار متری لوازم خانگی در انتهای قوچ حصار دچار طعمه حریق شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله با حضور در محل حادثه آتش سوزی را مهار و از سرایت آن به سایر سوله‌های این انبار بزرگ جلوگیری کرد.

معاون عملیات آتش نشانی تهران با اعلام اینکه با حضور به موقع آتش نشانان بیش از یکصد کارگر گرفتار در این حریق نجات پیدا کردند، خاطرنشان کرد: این سوله محل نگهداری تعداد زیادی کولر، اجاق گاز و سرویس‌های بهداشتی بود که کاملا دچار حریق شد.

کیانی با بیان اینکه این آتش سوزی به طور کامل مهار و در حال لکه‌گیری است، افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته ولی بر اساس برآورد اولیه خسارت بالای بیش از یک میلیارد تومان برجای گذاشت.

وی در پایان گفت علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

مهار ۷۵ دقیقه ای آتش سوزی

مدیرکل بحران استانداری تهران درباره آتش سوزی انبار کالا در گلحصار ری گفت: ۷ ایستگاه آتش نشانی در محل حادثه حاضر شده و ظرف مدت ۷۵ دقیقه آتش را مهار کردند.

منصور درجاتی مسئول مدیریت بحران استانداری تهران  درباره آتش‌سوزی انبار کالا در جنوب تهران اظهار داشت: انبارهای گلحصار ظرف مدت ۷۵ دقیقه مهار شد.

وی در ادامه افزود: در ساعت ۱۵ و ۴۰دقیقه پس از اطلاع از آتش‌سوزی در انبار کالا واقع در گلحصار شهرستان ری ظرف مدت ۱۵ دقیقه نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شده و اقدام به اطفاء حریق کردند‌.

‌درجاتی به حضور ۷ ایستگاه آتش‌نشانی در محل حادثه اشاره کرد و گفت: این عزیزان ظرف مدت ۷۵ دقیقه در ساعت ۱۷:۱۵ انبار کالا متشکل از چوب، رنگ مواد شیمیایی، لوازم خانگی و غیره را توانستند مهار کرده همچنین علت آتش‌سوزی پس از بررسی کارشناسان اعلام می گردد.

مسوول مدیریت بحران استانداری تهران به تذکرات متمادی در سال‌های گذشته به انبارداران اشاره و خاطرنشان کرد: این افراد حتما باید نکات ایمنی را مورد اهمیت قرار داده و نسبت به فرآیند بیمه‌ای اقدامات لازم را انجام دهند.