۰ نفر

جاده مرگ باز هم قربانی گرفت

۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۷:۴۹
کد خبر: 363027
جاده مرگ باز هم قربانی گرفت

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: ظهر امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو 405در محور ساحلی دیر به بردخون یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حسین ناظمیان‌پور گفت: ساعت13:15 امروز یک دستگاه خودرو پژو 405 در محور بردخون به دیر حوالی روستای «نرکوه» واژگون شد.

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با بیان اینکه این خودرو چهار سرنشین داشته است،افزود: به محض اطلاع از این حادثه سه دستگاه آمبولانس از دیر ، بردخون و دروداحمد به منطقه اعزام شدند.

وی با اعلام اینکه در این حادثه یک نفر جان باخت، بیان کرد: سه سرنشین دیگر نیز مصدوم شدند که به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان اعزام شدند.

ناظمیان پور یادآور شد: مصدومین این حادثه از نواحی سر، صورت و اندام‌ها دچار تروما شده بودند که حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

وی یادآور شد: در سه ماهه نخست سال جاری در مسیر ساحلی دیر به بردخون  28 مورد تصادف و واژگونی خودرو با 46 مصدوم و هفت نفر فوتی اتفاق افتاده است که از این حیث این محور کشنده‌ترین جاده طی این مدت در شهرستان دیر بوده است.