۰ نفر

قتل دختر به دست پدر

۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰:۳۳
کد خبر: 359250
قتل دختر به دست پدر

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: پدری که بعد از قتل دختر جوانش او را در بیابان های اطراف شهرستان زرندیه رها کرده بود، در تحقیقات پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ محمدرضا روشندل در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در روزهای پایان فروردین ماه سال جاری، جسد خانم جوان فاقد مدارک هویتی در بیابان های اطراف شهرستان زرندیه کشف شد و بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی، هویت این فرد که ساکن یکی از شهرهای استان تهران بود، مشخص و خانواده او شناسایی و تحت بازجویی های مقدماتی قرار گرفتند.

روشندل با بیان اینکه پس از بررسی سیستم جامع و استعلام فقدان اشخاص مشخص شد که فقدانی مقتول تا کنون به پلیس اعلام نشده بود، افزود: در مراحل بازجویی های تخصصی کارآگاهان، ظن آنان به پدر خانواده زیاد شد و سرانجام با به دست آمدن اسناد و مدارک لازم، او به قتل دختر جوانش به علت برخی مشکلات رفتاری و اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه خاطر نشان کرد: با اعتراف پدر خانواده به قتل فررندش، پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.