۰ نفر

واژگونی پراید 3کشته و مجروح برجای گذاشت

۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۲:۲۲
کد خبر: 359014
واژگونی پراید 3کشته و مجروح برجای گذاشت

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از کشته و مجروح شدن ۳نفر در اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در محور فرعی خسرویه به فاروج خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، یدالله نوروزی از کشته و مجروح شدن ۳ نفر در اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در محور فرعی خسرویه به فاروج خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در این زمینه گفت: در اثر این حادثه یک نفر در دم جان خود را ازدست‌داده است و ۲ نفر نیز به‌شدت مجروح شدند.

جمع‌آوری گیاهان کوهی یک کشته داد

در سانحه‌ای دیگر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در کوه‌های روستای چخماقلو از توابع شهرستان مانه و سملقان که باعث مرگ زن ۵۷ ساله شد.

علیرضا حسین زاده اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد واژگونی سمند در ارتفاعات روستای چخماقلو از توابع شهرستان مانه و سملقان بلافاصله عوامل پلیس‌راه و انتظامی درصحنه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور پلیس درصحنه مشخص شد راننده خودرو سمند به همراه همسر و یکی از بستگان برای جمع‌آوری آنخ به منطقه مذکور سفر کردند اما به علت رعایت نکردن نکات ایمنی در هنگام توقف، ماشین بدون راننده به حرکت درمی‌آید و در دره‌ای واژگون می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان گفت: در پی حرکت خودرو دو زن که در داخل حضور داشتند یک نفر از آنان به‌سرعت پایین می‌آید اما یکی از سرنشینان که همسر راننده بوده این فرصت را پیدا نمی‌کند.

حسین زاده اظهار داشت: این زن به همراه خانواده برای جمع‌آوری گیاه دارویی آنخ به ارتفاعات این روستا سفر کرد که متأسفانه بی‌دقتی راننده باعث از دست رفتن جان وی شد.

رئیس پلیس‌راه استان به رانندگان توصیه کرد از توقف خودرو در مکان‌های شیب‌دار خودداری کنند و در صورت ضرورت نیز باید تمامی نکات ایمنی را رعایت نمایند.

وی اظهار داشت: باید از کشیدن ترمزدستی مطمئن شد و همچنین فرمان خودرو را خلاف جهت شیب باید نگه داشت.

گفتنی است روستای چخماقلو در ۲۰ کیلومتری شهر آشخانه مرکز شهرستان مانه و سملقان و ۶۵ کیلومتری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی واقع است.