۰ نفر

دستگیری سارقان لوازم خودرو با شلیک پلیس

۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۲:۳۶
کد خبر: 358763
دستگیری سارقان لوازم خودرو با شلیک پلیس

رئیس کلانتری ۱۳۱شهر ری از دستگیری دوسارق سابقه دار لوازم خودرو پس از تعقیب وگریز و تیراندازی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ پرویز حسینی فر در تشریح این خبر اظهار کرد: در ساعت ۲:۵۵ بامداد روز جاری واحد گشت خودرویی حین گشت زنی در شهر ری خیابان ۲۴ متری رازی با یک دستگاه خودرو پراید مواجه شده که سرنشین آن با پیاده شدن از خودرو در حال سرقت از صندوق عقب یک خودرو ۴۰۵ بود.

وی افزود: سرنشین خودرو با مشاهده مأموران سریعاً با سوار شدن بر خودرو از محل متواری شد که مأموران به تعقیب آنان پرداختند که چند مرتبه دستور ایست صادر کرده ولیکن بدون توجه با سرعت بالا به مسیر خود ادامه دادند.

رئیس کلانتری ۱۳۱ شهر ری ادامه داد: متهمان که راننده و سرنشین ۲۶و ۲۵ ساله بودند بزرگراه شهید آوینی به سمت غرب تا جاده ورامین را در حال حرکت بودند که به صورت خلاف مسیر پل فیروزآباد را طی طریق می‌نمود که مأموران برای متوقف کردن به ناچار با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که هردو لاستیک عقب خودرو پراید پنچر و خودرو نهایتاً متوقف شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: پس از متوقف شدن راننده شروع به فرار کرد که پس از حدوداً ۳ کیلومتر دویدن نهایتاً در وسط گارد ریل دستگیر شد سرنشین نیز که یک ساک را از خودرو برداشته و با آن فرار کرده بود توسط سرباز واحد گشت دستگیر که سارق با وی درگیر شد و قصد فرار را داشت که نهایتاً با شجاعت سرباز وظیفه دستگیر گردیدند.

سرهنگ حسینی فر در خاتمه گفت: از ساک دستی چند دست لباس و یک دست چادر برزنتی و از داخل خودرو سارقان دو دستگاه ضبط و باند و یک دستگاه کپسول ده لیتری اکسیژن کشف گردید.