۰ نفر

سپاه ادعای ورود تروریست‌ها به کردستان را تکذیب کرد

۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۳۰
کد خبر: 356942
سپاه ادعای ورود تروریست‌ها به کردستان را تکذیب کرد

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرام‌فر کردستان گفت: اخبار منتشر شده در ارتباط با «خنثی‌سازی توطئه علیه راهپیمایی روز قدس» در سنندج قویاً تکذیب می‌شود و مردم نباید هیچ‌گونه نگرانی در ارتباط با امنیت پایدار موجود در سراسر استان داشته باشند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سردار محمدحسین رجبی با اشاره به انتشار برخی اخبار درباره «خنثی‌سازی توطئه علیه راهپیمایی روز قدس» در کردستان و ایجاد شائبه ورود تروریست‌ها به داخل استان اظهارداشت: با اطمینان اعلام می‌کنم که هیچ گروه تروریستی وارد مرزهای استان کردستان نشده است.

وی با اشاره به ضرورت دقت رسانه‌ها و مسئولان در انتشار اخبار در حوزه امنیتی گفت: انتشار اخباری از این دست که به هیچ وجه صحت هم ندارد ممکن است سبب ایجاد نگرانی در میان مردم شود بنابراین دقت در انتشار این اخبار و اطمینان از صحت آنها قبل از انتشار ضروری است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرام‌فر کردستان در پاسخ به این سؤال که اگر موضوع یادشده صحت ندارد چرا خبر دستگیری 3 نفر و ضبط سلاح از آنها توسط فرمانده انتظامی استان اعلام و فیلم سلاح و مهمات ضبط شده هم منتشر شده، تصریح کرد: اینکه فرد یا افرادی به جرم خرید و فروش و یا حمل سلاح و مهمات دستگیر شوند یک موضوع است اما اینکه اعلام شود کسانی که دستگیر شده‌اند تروریست بوده و قصد «توطئه علیه راهپیمایی روز قدس» داشته‌اند موضوعی دیگر است و آنچه اعلام شده به هیچ وجه صحت ندارد.

سردار رجبی افزود: به عنوان فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرام‌فر کردستان به مردم شریف استان اطمینان می‌دهم که هیچ توطئه‌ای علیه راهپیمایی روز قدس در سراسر استان کردستان در کار نبوده و هیچ تروریستی هم وارد کردستان نشده تا دستگیر شده باشد.