۰ نفر

آتش سوزی در بازار تبریز

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱:۱۰
کد خبر: 352108
آتش سوزی در بازار تبریز

آتش سوزی بازار تبریز با تلاش عوامل آتش نشانی و امدادی و انتظامی، در حال مهار است اما ترافیک شدید در اطراف این محل، عملیات امدادی را سخت کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، آتش سوزی مهیبی، چهارشنبه شب، بازار ایکی قاپی تبریز را فرا گرفت و از دقایق ابتدایی، آتش نشانان و عوامل امدادی در تلاش برای مهار آن هستند.

علیار راستگو معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی و ایرج شهین باهر شهردار تبریز از دقایق اولیه آتش سوزی بازار بزرگ تبریز در محل حادثه حاضر شد.

نیروهای یگان ویژه نیز جهت تأمین امنیت بازار سرپوشیده تبریز در محل حضور دارند.

ترافیک در اطراف بازار تبریز، اعزام آتش نشان و خودروهای امدادی را به کانون آتش سوزی دشوار کرده است.

پلیس از شهروندان می‌خواهد سریع اطراف بازار تبریز را ترک کنند تا عملیات اطفا حریق به سرعت انجام گیرد، حضور مالکان و خانواده‌هایشان در حوالی بازار تبریز ترافیک سنگینی را ایجاد کرده است.

آتش نشانان در حال اطفای حریق هستند

کارشناس روابط عمومی آتش نشانی آذربایجان شرقی، گفت: متأسفانه مغازه‌های لوازم آرایشی در سرایایکی قاپیلی که سال‌های گذشته دچار حریق شده بود، برای بار دوم بر اثر انفجار نیز دچار حریق شده است.

سیامک نوروزی با بیان اینکه هم اکنون آتش نشانان مشغول عملیات اطفا حریق هستند، افزود: آتش نشانان توانسته اندبه قسمتی از آتش سوزی نفوذ کرده و آن را مهار کنند اما متأسفانه ورود به قسمتی از محدوده آتش با سختی همراه است.

وی اذعان کرد: از شهروندان خواهشمندیم جهت تسریع در عملیات آتش نشانی از تجمع در محدوده بازار تبریز خودداری نمایند.

انتقال آتش نشان مصدوم آتش سوزی به بیمارستان

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی نیز  از انتقال یک مصدوم نیروی آتش نشانی توسط اورژانس به بیمارستان خبر داد.

شادی نیا ادامه داد: در ادامه عملیات اطفا حریق بازار ایکی قاپی یکی از مأموران آتش نشانی از ناحیه چشم دچار مصدومیت شد و تحت مراقبت‌های اورژانس سریعاً به بیمارستان نیکوکاری انتقال یافت.

به گفته مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی، دلیل این آتش سوزی هنوز در دست بررسی است.