۰ نفر

فرار راننده رانا پس از تصادف با لیفان +عکس

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲:۲۵
کد خبر: 351876
فرار راننده رانا پس از تصادف با لیفان +عکس

راننده خودروی سواری رانا پس از تصادف شدید با خودروی لیفان، با به جا گذاشتن خودروی خود در صحنه تصادف، از محل گریخت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ساعت 2:42 بامداد امروز (17 اردیبهشت 98) در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری با یکدیگر، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران زنگ ایستگاه 54 را به صدا درآورد و آتش‌نشانان را به محل حادثه در بزرگراه شهید بابایی، مقابل شهرک رسولی اعزام کرد.

سیدابوالحسین اسماعیلیان‌نژاد؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه گفت: دو دستگاه خودرو سواری رانا و لیفان حین حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی به علت نامعلومی با یکدیگر برخورد کردند.

وی تصریح کرد: به دنبال این حادثه، خودروی سواری رانا به شدت با گاردریل وسط بزرگراه برخورد کرده و در میان گاردریل فلزی بزرگراه متوقف شد.

اسماعیلیان‌نژاد با اشاره به توقف خودروی لیفان نیز در حاشیه بزرگراه، خاطرنشان کرد: راننده خودروی رانا پس از این تصادف، با به جا گذاشتن وسیله نقلیه خود به سرعت محل حادثه را ترک کرد.

این فرمانده آتش‌نشانی ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از ایمن‌سازی صحنه حادثه و نصب علائم هشداردهنده ترافیکی، مشغول عملیات شدند و ضمن قطع برق خودروها با استفاده از ابزار موجود برای بیرون آوردن خودروی رانا از زیر گاردریل اقدام کردند.

علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور در حال بررسی است همچنین آتش‌نشانان هر دو خودروی تصادفی را به حاشیه بزرگراه منتقل کردند تا با جرثقیل پلیس راهور به پارکینگ راهنمایی و رانندگی انتقال یابد.

رانا