۰ نفر

گروگان‌گرفتن خواهر برای تصاحب ارثیه پدری

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۵:۰۴
کد خبر: 351634
گروگان‌گرفتن خواهر برای تصاحب ارثیه پدری

دختر جوانی که به سفارش برادرش ربوده شده بود با مراجعه به دادسرای جنایی تهران شکایتی را مطرح کرد و موجب دستگیری برادرش شد.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق،  این دختر با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از ربوده‌شدن خود در شیراز خبر داد و گفت: چندماهی است که پدرم فوت شده است. او دو خانه که ارزش میلیاردی دارد، برایم ارثیه گذاشته است اما برادرم اصرار داشت که بخشی از خانه‌ها را به نام او کنم. من مخالفت کردم. چند بار در این مورد با هم صحبت کردیم و هر بار هم کار به مشاجره کشید. در نهایت برادرم به خاطر این اختلاف مالی دوستانش را فرستاد تا من را بدزدند.

این دختر جوان در مورد نحوه ربوده‌شدن خود گفت: هجدهم فروردین ماه از خانه بیرون آمده بودم که دو نفر از دوستان برادرم به ‌زور مرا سوار ماشین کردند و چندروزی در جایی که نمی‌دانم کجاست من را نگه ‌داشتند. افرادی که مرا ربوده بودند اصرار داشتند باید اسناد و مدارکی را امضا کنم که با آن بخشی از خانه‌ها را به برادرم واگذار می‌‌کردم اما من زیر بار نرفتم به همین دلیل آنها من را به تهران آوردند و چند روز هم در تهران زندانی بودم. در تهران خود برادرم هم آمد و قصد داشت من را مجبور کند اسناد موردنظر را امضا کنم که باز هم زیر بار نرفتم و در نهایت آ‌نها مجبور شدند مرا آزاد کنند.

در پی شکایت این دختر جوان تحقیقاتی به دستور بازپرس جنایی تهران انجام شد و در نهایت برادر این دختر جوان و دوست او که در آدم‌ربایی دست داشت دستگیر شدند. پرونده نیز پس از تحقیقات اولیه با قرار عدم صلاحیت به شیراز فرستاده شد.