۰ نفر

ماجرای تصادف سرویس مدرسه در بشاگرد

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۰:۴۱
کد خبر: 351338
ماجرای تصادف سرویس مدرسه در بشاگرد

خودروی حامل دانش‌آموزان روستای سگرکن، امروز در مسیر حرکت به روستای سیت و ماستی به دلیل نقص فنی با تیر چراغ برق برخورد کرد که منجر به مصدومیت 3دانش‌آموز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، صبح امروز خودروی حامل دانش‌آموزان روستای سگرکن در مسیر حرکت به روستای سیت و ماستی به دلیل نقص فنی با تیر چراغ برق برخورد کرد.

در این حادثه از 8 دانش‌آموز این سرویس، 3 نفر دچار مصدومیت شدند که بلافاصله برای درمان به بیمارستان سردشت اعزام شدند؛ آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد: در حال حاضر هر 3 دانش‌آموز از بیمارستان مرخص شدند.

روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان در خصوص این حادثه توضیح داد: از آنجایی که آموزشگاه متوسطه اول روستای سیت و ماستی در حال حاضر به صورت روزانه فعالیت دارد، دانش‌آموزان ناگزیر به استفاده از سرویس‌های روستا مرکزی برای جابجایی هستند.

اگرچه موضوع جابجایی دانش‌آموزان در حیطه وظایف آموزش و پرورش نیست اما به منظور رفع مشکل و دغدغه اولیا و دانش‌آموزان، آموزش و پرورش هرمزگان با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های خود و رایزنی‌های صورت گرفته با شرکتی، احداث خوابگاه را در دست اجرا دارد که اول مهر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و تمام سرویس‌های روستا مرکزی جمع‌آوری خواهد شد.

در بخش گافروپاراموند نیز با توجه به نبود مرکز شبانه روزی، ساخت یک مرکز شبانه‌روزی پسرانه در روستای گرهون با مشارکت کمیته امداد و یک مرکز شبانه‌روزی دخترانه در مرکز بخش روستای درنگ مدو، در حال احداث است که با راه‌اندازی این سه شبانه‌روزی، همه سرویس‌های روستا مرکزی در شهرستان بشاگرد که مدارس آن  پراکندگی دارند و دارای روستاهای سخت‌گذر است، جمع‌آوری خواهد شد.