۰ نفر

کشف بیش از 1.3تن انواع مواد مخدر

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۰:۱۳
کد خبر: 351093
کشف بیش از 1.3تن انواع مواد مخدر

فرمانده مرزبانی سیستان بلوچستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز و کشف یک تن و ۳۸۳کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مرزداران هنگ مرزی میرجاوه خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ محمد ملاشاهی اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات کنترلی و برخورد قاطع با قاچاقچیان موادمخدر و اشرارمسلح، مأموران هنگ مرزی میرجاوه با رصد اطلاعاتی و مراقبت‌های شبانه روزی به سر نخ‌هایی از ورود محموله بزرگ موادمخدر به کشور آگاه شدند که با تحت پوشش قرار دادن منطقه و مسیرهای احتمالی قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشتند.

وی بیان کرد: قاچاقچیان موادمخدر به خیال خام خود تصور می‌کردند می‌توانند با استفاده از شرایط جغرافیایی و جوی منطقه محموله خود را وارد کشور کنند اما مرزداران در عملیاتی غافلگیر کننده موفق به توقیف دو دستگاه خودور، کشف 998 کیلوگرم تریاک، 275 کیلوگرم حشیش و 20 کیلوگرم مرفین شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از مهمترین اولویت‌های مرزبانی در سال 98 است.

وی همچنین ضمن تقدیر از مرزنشینان و مرزداران سیستان و بلوچستان گفت: پیشگیری از جرایم نیازمند همیاری مرزنشینان با مرزبانی بوده و هدف این مجموعه از اجرای طرح‌های مبارزه با موادمخدر و قاچاقچیان مسلح در جنوب شرق کشور ارتقا احساس امنیت در جامعه است.