۰ نفر

چاقوی شاگرد جان استاد را گرفت

۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۲:۳۸
کد خبر: 349144
 چاقوی شاگرد جان استاد را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری قاتل فراری در همدان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، سرهنگ جمشید باقری امروز پنجشنبه درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از گزارش یک مورد کشف جسد توسط کارکنان اداره کل راه و شهرسازی همدان در محوطه نگهبانی و تعمیر خودروهای سنگین تیمی از ماموران کلانتری ۱۸ به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: جسد متعلق به فردی ۴۰ ساله بود که روی بدن وی علائم چند ضربه چاقو وجود داشت و چند روز از مرگ این فرد می‌گذشت. برابر اعلام مسئولان اداره راه و شهرسازی، مقتول همراه شاگردش که هر ۲ ساکن استان آذربایجان‌شرقی هستند به‌عنوان پیمانکار تعمیر خودروهای سنگین برای این اداره فعالیت می‌کردند.

سرهنگ باقری توضیح داد: با بررسی تصاویر دوربین مداربسته مشخص شد مقتول و شاگردش ساعت ۱۷ یکم اردیبهشت در محوطه تعمیرگاه با یکدیگر درگیر شده و قاتل ابتدا ۲ ضربه چاقو به ناحیه پشت سپس یک ضربه به سینه او وارد می‌کند. سپس قاتل جسد غرق به خون استاد خود را به گوشه‌ای از محوطه تعمیرگاه کشانده و روی آن را با قرار دادن تعدادی ورق ایرانیت پوشانده و با خودروی پژوی مقتول  متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی همدان بیان کرد: خانواده مقتول پس از چند نوبت تماس و دریافت نکردن پاسخ، با مسئولان اداره راه و شهرسازی همدان تماس گرفته که در بررسی‌ها جسد وی کشف و به پلیس اطلاع‌رسانی شد.

سرهنگ باقری گفت: پس از حضور ماموران در محل و کشف جسد موضوع به بازپرس کشیک اطلاع‌رسانی شد که با دستور مقام قضایی، کارآگاهان دایر جنایی پلیس آگاهی در محل حضور یافته و پس از بررسی تخصصی، جسد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی، محل اختفای قاتل شناسایی شده و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.