۰ نفر

رد شدن از چراغ قرمز حادثه ساز شد

۱۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۳۰
کد خبر: 344299
رد شدن از چراغ قرمز حادثه ساز شد

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راه استان زنجان گفت: تخطی از قانون و عبور خودروی پژو پارس از چراغ قرمز در چهارراه صدر جهان زنجان موجب مرگ 2جوان 20و 17ساله شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدحسن خلجی گفت: این حادثه ساعت 2:52 بامداد امروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو پارس که از شرق به غرب خیابان امام در حال حرکت بود با یک دستگاه خودروی پژو 405 که از درب پایین امامزاده سید ابراهیم به طرف خیابان صدر جهان در حال حرکت بود، رخ داد.
وی ادامه داد: راننده پژو پارس با رد کردن چراغ قرمز با خودوری مقابل در حال حرکت و پس از آن با تنه درختی در کنار خیابان برخورد کرد.
رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راه استان زنجان گفت: راننده پژو پارس به علت شدت برخورد با پژو 405 در دم فوت کرد و سرنشین آن نیز در بیمارستان جان خود را از دست داد.
خلجی اظهار داشت: راننده پژو پارس که جوانی 20 ساله بود، گواهینامه رانندگی نداشت.
وی به نقش خانواده ها در این حوادث تلخ و مرگبار اشاره کرد و افزود: والدین باید کنترل بیشتری بر فرزندان خود داشته و در جریان رفت و آمدهای آنها باشند.
رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راه استان زنجان گفت: خانواده ها باید تا یک سال پس از اخذ گواهینامه رانندگی فرزندانشان هنگام رانندگی کنار آنان باشند و اجازه رانندگی بدون حضور والدین را به آنها ندهند.