۰ نفر

مصرف مشروبات الکلی تقلبی باعث مرگ ۲نفر شد

۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۳:۲۴
کد خبر: 339965
مصرف مشروبات الکلی تقلبی باعث مرگ ۲نفر شد

در طول 48ساعت گذشته 12نفر به دلیل مسمومیت با مشروبات تقلبی به بیمارستان این شهرستان مراجعه کردند و تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی گفت: 2 نفر از مسموم شدگان مصرف مشروبات الکلی تقلبی و دست ساز در این شهرستان جان خود را از دست دادند.

مصرف مشروبات الکلی تقلبی باعث مرگ 2 نفر در بوکان شدحسین بهرامی آذر افزود: در طول 48 ساعت گذشته 12 نفر به دلیل مسمومیت با مشروبات تقلبی به بیمارستان شهید قلی پور این شهرستان مراجعه کردند و تحت درمان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: 9 نفر روز گذشته و سه نفر دیگر نیز امروز به این بیمارستان مراجعه کردند و همگی پس از انجام اقدامات درمانی اولیه جهت ادامه درمان به بیمارستان آیت الله طالقانی ارومیه انتقال یافتند.

بهرامی آذر اظهار داشت: پنج نفر از این تعداد دچار مشکل شدید بینایی شدند و 2 نفر نیز به حالت کما رفته بودند که امروز هر 2 نفر آنان جان خود را از دست دادند.

بر اساس اعلام پلیس این افراد در شهرهای خارج از بوکان اقدام به خرید مشروبات الکلی کرده بودند و موضوع هم اکنون در دست بررسی است.

استفاده از مشروبات به ویژه از نوع دست ساز عوارض بسیار خطرناکی مانند کوری چشم و از بین رفتن کلیه‌ها را به همراه دارد و میزان آسیب بستگی به مقدار مصرف و ورود سم به داخل بدن دارد.