۰ نفر

آتش‌سوزی در مجتمع تجاری آوا سنتر تهران

۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۲۰:۴۱
کد خبر: 336597
آتش‌سوزی در مجتمع تجاری آوا سنتر تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در آوا سنتر واقع در اقدسیه تهران خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سیدجلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١٧و ٣٥ امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در مجتمع تجاری آوا سنتر اقدسیه به سامانه ١٢۵ آتش نشانی تهران اعلام شد که با توجه حساسیت موضوع آتش سوزی در مجتمع‌های تجاری بلافاصله سه ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبان به محل حادثه واقع در خیابان اقدسیه، خیابان فیروزبخش اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه این مجتمع یک ساختمان ٩طبقهاست که شش طبقه منفی نیز دارد گفت: در طبقه منفی شش چند کابل و تابلو برق دچار اتش سوزی شده بود که دود ناشی از ان تا طبقه منفی سه سرایت کرده بود و چند نفر از افراد حاضر در این طبقات در دود محبوس شده بودند اما آتش نشانان بلافاصله بعد از رسیدن به محل همزمان با آغاز عملیات تمام افراد حاضر در این مرکز تجاری را به بیرون هدایت کردند. همچنین از نگهبان‌های این مرکز تجاری دچار دودگرفتگی شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.
وی ادامه داد: هم اکنون حاضر آتش نشانان در حال انجام عملیات تخلیه دود در این محل هستند و محل را پس از انجام ایمن سازی‌های لازم به عوامل مربوطه تحویل خواهند داد.