۰ نفر

قتل همسر سابق 10سال بعد از طلاق

۳۰ دی ۱۳۹۷، ۶:۳۵
کد خبر: 330455
قتل همسر سابق 10سال بعد از طلاق

مردی که پس از قتل همسر سابقش به دلیل اختلافات خانوادگی، با هویت جعلی در یک کمپ ترک اعتیاد مخفیانه زندگی می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، مأموران انتظامی کلانتری سنایی در آخرین روزهای آبان‌ماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110، از وقوع قتل خانوادگی در خیابان لارستان مطلع و برای بررسی به محل حادثه اعزام شدند.

دختر خانواده به مأموران انتظامی گفت شب گذشته در پی اختلاف و جر و بحث خانوادگی، پدرش مادرش را با چاقو مورد ضرب‌وجرح قرار داد و به قتل رساند. با مشخص‌‌شدن این جزئیات، پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیق از دختر خانواده آغاز شد. این دختر که تنها شاهد درگیری و قتل بود، اظهار کرد والدینش 10 سال پیش از یکدیگر جدا شده بودند و پدرش به‌عنوان مهریه یک واحد آپارتمان به مادرش داده و بنابر توصیه مشاوره خانواده، خود نیز در واحد مسکونی روبه‌رو ساکن شده بود و به‌این‌ترتیب مدت‌ها در همان محل سکونت داشتند تا اینکه دختر به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرد و این مسئله به اختلاف میان والدینش منجر شد. در شب حادثه نیز پدرومادرش به دلیل انتقال دختر به کمپ ترک اعتیاد با همدیگر بحث کردند که این بحث به مشاجره و ضرب‌وجرح منجر شد که در نهایت در یک لحظه مرد 55ساله پس از رفتن به ‌سمت آشپزخانه با استفاده از یک چاقوی بزرگ، به زن 43ساله حمله کرد و زن میان‌سال بر اثر ضربات وارده به قتل رسید و در ادامه متهم با حبس‌کردن دخترش در خانه، از محل گریخت. با توجه به اظهارات دختر خانواده، تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری او ادامه یافت تا اینکه مشخص شد متهم با تغییر هویت خود و استفاده از نام و هویت جعلی، از سوی بستگان و دوستانش در یک کمپ ترک اعتیاد واقع در فشافویه پنهان شده و زندگی مخفیانه دارد. مأموران با هماهنگی قضائی به محل موردنظر اعزام شدند و متهم را دستگیر کردند. متهم که «محمد» نام دارد، روز جمعه گذشته پس از دستگیری به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و در تحقیقات انجام‌شده علاوه‌بر اعتراف به جرم خود، اظهار کرد پس از جدایی از همسرش به‌خاطر تنها دخترشان در واحدهای آپارتمانی نزدیک به هم در یک ساختمان زندگی می‌کردند که در شب حادثه به دلیل انتقال دخترشان به کمپ ترک اعتیاد کارشان به مشاجره کشید و در نهایت در لحظه عصبانیت  با چاقوی آشپزخانه همسرش را به قتل رساند و پس از ارتکاب جرم از محل گریخت و با کمک بستگان و دوستانش با جعل هویت در فشافویه به صورت پنهانی زندگی می‌کرد. سرهنگ کارآگاه علی ولیپورگودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر خاطرنشان کرد: متهم پس از اعتراف به جرم خود با صدور قرار قانونی و برای تحقیقات بیشتر در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.