۰ نفر

آزادی یک زندانی با ۲۰میلیون تومانی که از دزدی به‌دست آمد

۲۰ دی ۱۳۹۷، ۱۹:۱۲
کد خبر: 328272
آزادی یک زندانی با ۲۰میلیون تومانی که از دزدی به‌دست آمد

چهار مرد جوان به‌عنوان مأمور آب وارد خانه‌ای ویلایی شده و با بستن دست و پای زن صاحب خانه نقشه سرقت را اجرا کرده بودند.

به گزارش اقتصادآنلاین، ایران نوشت؛ متهمان وقتی در دام پلیس گرفتار شدند در تحقیقات مدعی شدند برای آزادی یک زندانی دست به سرقت زده‌اند.
نقشه را چه کسی طراحی کرد؟
داماد همین خانواده نقشه را کشید. او از قبل می‌دانست که کنتور آب خانه پدرزنش خراب است به ما گفت اول صبح بروید و در بزنید پدر خانمم سر کار است و مادر خانمم در خانه تنهاست.
می دانستید داخل خانه پول است؟
آرش- داماد خانواده- گفته بود که دست‌های مادرزنش پر است از النگوهای طلا. البته به ما گفته بود که داخل گاوصندوق هم وسایل عتیقه زیادی است.
چطور این کار را انجام دادید؟
زن صاحب خانه در را باز کرد و زمانی که من رفتم سمت کنتور آب، همدستم دهان زن صاحب خانه را گرفت. بعد آرش آمد داخل و دست و پایش را بست و ما هم طلاهایش را سرقت کردیم.
چقدر سرقت کردید؟
نزدیک ۲۰ میلیون تومان طلا بود ولی نتوانستیم گاوصندوق را سرقت کنیم چون کلید را به‌دست نیاوردیم.
هدف آرش ازسرقت خانه پدرزنش چه بود؟
حقیقت این بود که پسر این خانواده به اتهام مواد مخدر به زندان افتاده بود و برای آزادی‌اش پول لازم بود. زن میانسالی که ما از او سرقت کردیم نامادری پسر زندانی بود. پدرش هم لج کرده بود که چرا پسرش به کار خلاف دست زده است، گفته بود پول نمی‌دهم تا در زندان بماند. اما خواهر این پسر از شوهرش خواسته بود که کمک کند تا برادرش آزاد شود او هم به خاطر همسرش نقشه سرقت از خانه پدرزنش را کشید. البته با این پول سرقتی پسر زندانی را آزاد کردیم.